LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Sudjelujte u stvaranju pozitivnih promjena!

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.

Nakon uspješne konferencije u ožujku 2014. na temu „Zapali svoju ideju by JCI Zagreb”, kao i one u rujnu, na temu pravne regulative i procesa patentiranja proizvoda „Zaštiti svoju ideju by JCI Zagreb”, Međunarodna komora mladih Zagreb organizira treću konferenciju pod nazivom „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb“.

Cilj je upoznati poduzetnike početnike i mlade koji žele pokrenuti posao te sve zainteresirane za komunikacijske kanale i alate za promoviranje proizvoda i usluga s time kako izgraditi ili poboljšali svoje poslovanje. Konferencija će se održati u subotu, 21. ožujka, s početkom u 16 sati u Zagrebu, u Staroj gradskoj vijećnici na adresi sv. Ćirila i Metoda 5 (Gornji grad). Planirani završetak konferencije je do 18.30. 

Uvodno izlaganje na temu „Kako se istaknuti na tržištu?“ imat će vlasnica i direktorica učilišta Filaks, dr. sc. Elvira Mlivić Budeš. Dat će praktične savjete kako se izdvojiti od konkurencije, privući pažnju, stvoriti interes, ali i održati poslovne odnose. Tomislav Krajačić, direktor marketinške agencije Kofein, iznijet će primjere loše komunikacije i objasniti kako ne komunicirati, dok će Vladimir Preselj, savjetnik Millenium promocije i predavač na Visokoj školi za komunikacijski menadžment Edward Bernays, otkriti brojne tehnike i alate odnosa s javnošću. Kako privući pozornost masovnih medija i zadržati ju samo su neke od tehnika.

Sve veći rast problematičnog korištenja društvenih mreža među europskoj mladeži


Partner u digitalnoj agenciji Akcija, Ilija Brajković, objasnit će što društvene mreže pružaju svakoj tvrtki kako bi došla do novih kupaca te zašto pri komunikaciji više ne možemo ignorirati društvene mreže. Frano Ožbolt, vlasnik studija GleFotka, ispričat će osobnu priču o tome kako je izgradio studio te kako priča priče kroz fotografije. Novinarka Sunčica Taslak pričat će o storytellingu te kako su iz osobne priče nastali foto suveniri He:art.

Ulaz na konferenciju je besplatan, uz ograničen broj sudionika. Sudjelovanje se treba potvrditi na linku, dok se više informacija može pronaći na službenoj Facebook stranici JCI-a Zagreb.

Popularna društvena mreža suočena s tužbom zbog promicanja seksualne eksploatacije djece


Junior Chamber International (JCI) Zagreb je nevladina i neprofitna organizacija civilnog društva koja okuplja ljude dobre volje, na dobrom glasu u profesionalnom i privatnom životu, kako bi širili ideje aktivnog građanstva, doprinosili razvoju zajednice kroz davanje mogućnosti mladim ljudima da razvijaju liderske sposobnosti, osjećaj socijalne odgovornosti, zajedništvo i prijateljstvo neophodno za pozitivne promjene. JCI Zagreb jedna je od 5000 lokalnih organizacija u skoro 120 zemalja koje čine međunarodnu organizaciju Junior Chamber International (JCI). JCI u svijetu okuplja 200 000 članova u dobi od 18 do 40 godina iz različitih društvenih sfera. Članovi JCI-a i alumni članovi vodeći su svjetski i lokalni poslovni ljudi, ali i visoki državnici. JCI Zagreb s JCI Rijeka i JCI Split povezan je u nacionalnoj organizaciji JCI Hrvatska.

IZVOR: JCI ZAGREB
FOTO: JCI ZAGREB