Koje su društvene mreže zarobile tinejdžere?
Istraživanje otkriva da gotovo trećina tinejdžera „gotovo konstantno” koristi YouTube i TikTok.
Istraživanje otkriva da gotovo trećina tinejdžera „gotovo konstantno” koristi YouTube i TikTok.
Statistike pokazuju da su mladi danas praktički stalno online, objavljujući, pregledavajući i komentirajući sadržaj na društvenim mrežama. Iako, nisu potrebne statistike da bismo to zaključili jer i sami to svakodnevno uočavamo i proživljavamo. Unatoč čestim upozorenjima o opasnostima prekomjerne upotrebe pametnih telefona, mladi ne pokazuju znakove odvajanja od svojih omiljenih uređaja, prenosi Zimo.
VEZANO: Što se najviše čitalo na Wikipediji u 2023.?
Trećina je online „gotovo konstantno”
Istraživanje Pew Research Centera provedeno među oko 1500 tinejdžera u SAD-u otkrilo je koje su to društvene mreže najpopularnije među mladima. Prema rezultatima istraživanja čak 93 posto tinejdžera preferira YouTube, a TikTok slijedi s 63 posto. Snapchat zauzima treće mjesto sa 60 posto, dok Instagram i dalje ostaje popularan s 59 posto. Facebook je izgubio popularnost među mladima s tek 33 posto korisnika u toj dobnoj skupini.
Istraživanje također otkriva da gotovo trećina tinejdžera „gotovo konstantno” koristi YouTube i TikTok. Točnije, 17 posto ih stalno koristi TikTok, dok je taj postotak za YouTube nešto manji - 16 posto. Ostale popularne platforme uključuju Snapchat s 14 posto i Instagram s 8 posto, dok je Facebook tek na 3 posto.
Ovi podaci u usporedbi s prošlim godinama, gdje je Facebook bio značajno popularniji među tinejdžerima, ukazuju na promjene u preferencijama i navikama mladih na društvenim mrežama. YouTube i TikTok postaju ključne destinacije za mlade, dok tradicionalne platforme poput Facebooka i Twittera gube svoju privlačnost među ovom generacijom.