LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
NAJAVA PREDAVAČA

Kako brendovi mogu zakoračiti u nikad primamljiviji glamurozni svijet luksuza – saznajte na Danima komunikacija

Luksuz kao stil života znak je prestiža brenda te je ujedno težnja urbanih generacija, a upravo će o tome na Danima komunikacija govoriti Munise Can, strateška stručnjakinja čija je misija izgradnja brendova koji se samouvjereno kreću ni manje ni više nego – brzinom zajednice.

Luksuz kao stil života znak je prestiža brenda te je ujedno težnja urbanih generacija, a upravo će o tome na Danima komunikacija govoriti Munise Can, strateška stručnjakinja čija je misija izgradnja brendova koji se samouvjereno kreću ni manje ni više nego – brzinom zajednice.

U svijetu velikih kulturoloških promjena koji je pod stalnim povećalom kritičkoga oka javnosti i u kojemu je sve teže ostati relevantan – na Dane komunikacija, koji će se od 20. do 23. travnja 2023. godine održati u rovinjskom hotelu Lone, dolazi Munise Can, koja je mnogim brendovima pomogla zacrtati put do sigurnog uspjeha.


Highsnobietyja za cijelu Europu, a ranije strateška direktorica VICE-a za Zapadnu Europu.  jednom je prilikom poručila ova potpredsjednica strategijeNeću lagati: volim slatki, zamamni okus pobjede. Pobijediti znači očarati, oduševiti ili – isprovocirati,

Ona besprijekorne rezultate u kreativnoj industriji ostvaruje usmjeravajući se primarno na prepletanje kulture, tehnologije i komunikacija.

Kada je riječ o poslovnoj strategiji, tvrdi da je ključ uspjeha ne usmjeriti se na ego – brenda ili vlastiti – nego na transformativnu moć kolektiva.

Legenda koja stoji iza Ryanairova nemilosrdnog pristupa društvenim mrežama dolazi na Dane komunikacija



Uvijek morate svijet promatrati iz jedinstvene perspektive koju ljudi ne mogu pronaći drugdje, dodala je Munise Can. 

Motiv je to koji se može primijeniti i na filozofiju Highsnobrietyja – globalnoga multimedijalnog brenda usmjerenog na inovativnost u modi, dizajnu, glazbi i drugim umjetnostima koje oblikuju svijet.

Dani komunikacija najavili dolazak Sophije, robota koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije, u Hrvatsku


 

Otkako je 2005. lansiran, Highsnobiety kao globalni modni i lifestyle medij s berlinskim sjedištem predvodi kulturu vječne mladosti. Od popularizacije street stylea do njegove infiltracije u nikad primamljiviji svijet glamura visoke mode, nastavljaju rušiti tradicionalne okvire kada je riječ o nosivoj umjetnosti. Upravo će zato na Danima komunikacija Munise otkriti uvide njihove bijele knjige simboličnoga naziva The New Luxury 3.0 o tome kako se razvija percepcija luksuza – i što brendovi trebaju učiniti kako bi zadržali svoje mjesto za stolom u sve većoj tržišnoj kakofoniji.
 

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom; kao i evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera, te Munise Can, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika.

Provjeri kada će se popularni Dani komunikacija održati sljedeće godine!


Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA, PR