LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Smart Caffe

Ivan Kristijan Majić studentima prezentirao koliko je truda potrebno za organiziranje adventskih događanja

Kao i svakom velikom vizionaru i kreativcu, bilo mu je nezamislivo da se prije svega nekoliko godina u Zagrebu Advent svodio na par štandova – i to je bilo sve. Kada je došao u Osijek sa svojom idejom o ovoj zimskoj manifestaciji u kojoj uživaju sve generacije, nisu ga shvaćali ozbiljno.

Kao i svakom velikom vizionaru i kreativcu, bilo mu je nezamislivo da se prije svega nekoliko godina u Zagrebu Advent svodio na par štandova – i to je bilo sve. Kada je došao u Osijek sa svojom idejom o ovoj zimskoj manifestaciji u kojoj uživaju sve generacije, nisu ga shvaćali ozbiljno.

Na drugom ovogodišnjem Smart Caffeu, održanom 7. prosinca 2016. godine, udruga studenata marketinga Bookmark, koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Osijeku, ugostila je jednog od organizatora trenutno najpopularnijeg događaja u Osijeku – Adventa u Tvrđi. Ivan Kristijan Majić zainteresirao je prisutne osebujnim opisivanjima mnogobrojnih životnih dogodovština zbog kojih je smijeh odzvanjao kroz ugodni božićni ambijent Atelier bara. Ivan je uspješan kazališni redatelj, ali je kazalište zbog velikog obujma posla koji sa sobom nosi organizacija Adventa ove godine moralo pričekati.

Svi su prisutni iz prve ruke saznali koliko organiziranje jednog ovakvo zahtjevnog događaja može biti stresno. Budući da je to posao koji nema određeno radno vrijeme, tvrdi Majić, ako se želi uspjeti, nužno je prilagođavanje situaciji. Na pitanje kako je došlo do ideje o Adventu u Tvrđi, otkrio je zašto se uopće preselio u Osijek, što je enigma s obzirom na to da je studirao u Budimpešti kojoj, naočigled, ništa ne nedostaje. Naime, vidjevši prirodne ljepote ovog dijela Hrvatske – Kopački rit i Baranju – dogodila se ljubav na prvi pogled. Bio je zapanjen činjenicom koliko zapravo jedan mali grad ima neiskorištenog potencijala stare jezgre i stoljećima očuvane Tvrđe. Neupitno je zašto je upravo to lokacija Adventa.

Na pitanje koliko je vremena potrebno za organiziranje takvog događaja, Ivan je odgovorio da bi s organizacijom trebalo početi već u siječnju, što oni i pokušavaju, ali to uvelike otežava oglušivanje institucija i proračuna te se organizacija ostavlja za zadnji tren. Veće promišljanje i planiranje kreću tek u rujnu, što je definitivno prekasno, pa se kroz sve ostale mjesece, uključujući i početak Adventa, pokušava građanima dati ono najbolje.

Foto: Udruga Bookmark

Što se tiče uzora kojima se vodio pri organiziranju Adventa, kaže kako ih nema, nego su pokušali napraviti nešto svoje. Kao i svakom velikom vizionaru i kreativcu, bilo mu je nezamislivo da se prije svega nekoliko godina u Zagrebu Advent svodio na par štandova – i to je bilo sve. Kada je došao u Osijek sa svojom idejom o ovoj zimskoj manifestaciji u kojoj uživaju sve generacije, nisu ga shvaćali ozbiljno. Upravo zbog toga spaja tradiciju i potrebe građana, i to pomoću drvenih stolova, stolica i kućica, peći, lampica i različitih prigodnih natpisa. Istaknuo je kako su drugi adventi počeli kopirati naš. Dokazao je da Osijek itekako ima puno toga za ponuditi posjetiteljima. Priznaje kako ipak moraju imati odličan program jer, kako kaže, ipak nismo Beč gdje ljudi dolaze sami od sebe, nego je potrebno svake godine unapređivati Advent kako bi uvijek postojalo nešto novo za vidjeti i probati.

Posjetitelji ipak i dalje najviše dolaze iz Osijeka i okolice, iako se i to polako mijenja. Ističe da se povećao broj dolazaka iz susjedne Bosne i Hercegovine, Srbije, ali od ove godine dolazi sve više posjetitelja i iz Mađarske. Dolazi sve više autobusa, što je svakako dobar predznak za buduće godine jer je ovo relativno mlad događaj koji iz godine u godinu doživljava sve veći uspjeh. Koliki je uspjeh doživio naš Advent i koliko su dobri ideja i program, govori i činjenica da dosad nisu izgubili nijednog sponzora.

Kako se kava polako završavala, studenti i gost zaključili su kako bi bilo dobro da se u budućnosti ostvari ideja suradnje mladih marketingaša i Adventa u Tvrđi, na obostranu korist i zadovoljstvo.         

FOTO: UDRUGA BOOKMARK