iStudio od sada postao Degordian
Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.
Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.
Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.
„Full service digitalna agencija iSTUDIO je u srijedu u Vintage Industrial Baru održala događaj za klijente, medije i sve prijatelje kako bi objasnili razloge ulaska u rebranding, predstavili nove usluge i ciljeve za ovu godinu te ono najbitnije, službeno objavili novo ime i vizualni identitet”, navodi Katarina Ribić, PR specijalistica agencije.
Prije otprilike 6 mjeseci ova je agencija odlučila pokrenuti rebranding proces u suradnji s Brandoctorom, kreativnom agencijom usko specijaliziranom na području izgradnje brendova. Ova im je agencija izradila cijeli vizualni identitet, strategiju i novo ime. Nakon nekoliko mjeseci vrijednog rada odlučeno je kako će novo ime agencije biti Degordian.
Na ovaj veliki korak Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić, direktori Degordiana, odlučili su se iz više razloga. Prije 4 godine ni sami nisu sanjali da će njihova firma u tako kratkom roku imati preko 60 zaposlenika i širiti se na inozemno tržište velikom brzinom. Među glavnim razlozima ulaska u rebranding bitno je izdvojiti nedostupnu .com domenu, povezivanje imena iSTUDIO s različitim proizvodima i uslugama kojima se ova agencija ne bavi te povezivanje s Appleom. Budući da se šire i u inozemstvo, agenciji je jako bitna .com domena kako klijenti ne bi krivo percipirali brend. Također, postoji niz inozemnih firmi pod imenom iSTUDIO koje se bave prodajom različith usluga.
Tomislav Grubušić, CEO/CoFounder, navodi:
„Kada smo Daniel i ja osnivali firmu, nismo ni sanjali da ćemo u manje od 4 godine imati preko 60 zaposlenih. Rebranding je najveći događaj za nas od osnutka firme. Sada imamo sve - ljude, znanje i novi identitet koji će nam pomoći da još brže napredujemo i da se lakše pozicioniramo na globalnom tržištu. No, ono najbitnije - iako smo promijenili ime i vizualni identitet, naš će duh uvijek ostati isti”.
Ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko nije mogao odvezati stoljećima.
Rebranding agencije doveo je do niza novosti. Firma se usavršila na svim razinama te klijentima nudi full service digitalne usluge. Kao što je i poznato, uz središnji ured u Zagrebu, Degordian ima podružnice u Beogradu i Mostaru. Do kraja ove godine vjerojatno će se otvoriti čak 3 nova ureda. Izgradnja jednog od ureda već je u finalnoj fazi pregovora pa bi Degordian uskoro mogao dobiti i treću podružnicu. Uz širenja dolaze i nova radna mjesta. Trenutno imaju 13 otvorenih pozicija, a do kraja godine planiraju otvoriti preko 20 novih radnih mjesta. Svi zainteresirani su dobrodošli.