LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijski vodič

HURA donosi „5P – Pet Pravila Pametnog Prebrođivanja Pandemije (u tržišnim komunikacijama)”

Odgovornost za očuvanje zdravlja, a potom i radnih mjesta te gospodarstva u cjelini leži na svima nama; radna skupina strukovne udruge HURA koja se bavi tržišnim komunikacijama pripremila je „5P – Pet Pravila Pametnog Prebrođivanja Pandemije u tržišnim komunikacijama”.

Odgovornost za očuvanje zdravlja, a potom i radnih mjesta te gospodarstva u cjelini leži na svima nama; radna skupina strukovne udruge HURA koja se bavi tržišnim komunikacijama pripremila je „5P – Pet Pravila Pametnog Prebrođivanja Pandemije u tržišnim komunikacijama”.

Nastavno na izjavu ministra Horvata u kojoj je pozvao na nastavak svih mogućih komercijalnih aktivnosti, pritom posebno ističući kako gospodarske aktivnosti ne smiju stati te važnost oglašavanja i tržišnog komuniciranja, HURA je objavila komunikacijski vodič pod nazivom 5P – Pet Pravila Pametnog Prebrođivanja Pandemije u tržišnim komunikacijama.

Radna skupina HURA-e koja promiče dobru praksu sumirala je pet ključnih točaka koje objašnjavaju zašto je sada posebno važno nastaviti komunicirati. U vodiču se može vidjeti kako to u doba pandemije rade veliki svjetski oglašivači, ali i pronaći podatke koji ukazuju na nagli ekonomski rast koji je uvijek slijedio nakon kriza izazvanih epidemijom.

– Misija onih koji ulažu u komunikacije jest da potiču projekte koji stvaraju bolje društvo. Ono što će potrošači cijeniti jesu upravo vrijednosti iza kojih smo stali danas, kada čitav svijet ponovno počinje razumijevati ono na što ponekad olako zaboravimo: važnost temeljnih i iskonskih odnosa, zdravlja, poštovanja, ljubavi prema bližnjima. – stoji u HURA-inu dokumentu.

 

Najavljen jedan od najiščekivanijih festivala 2025. godine: otvorene prijave za Dane komunikacija


U trenucima kad kriza uzrokovana koronavirusom, ali i potresom u Zagrebu, ostavlja sve jači utjecaj na gospodarstvo u cjelini, na udaru je posebno komunikacijska industrija koja uključuje i medije te brojne druge gospodarske subjekte koji ili pružaju podršku ili se izravno bave tržišnim komunikacijama, stoga iz HURA-e poručuju da je odgovornost na cijeloj zajednici da se zajedno i aktivno bori za prevladavanje krizne situacije – odgovornim i pravodobnim komuniciranjem.

Odgovornost za očuvanje zdravlja, a potom i radnih mjesta te gospodarstva u cjelini leži na svima nama – ističu iz HURA-e.

Postanite mladi ambasadori za biogospodarstvo i oblikujte održivu budućnost Europe!


Cijeli vodič možete preuzeti ovdje.

FOTO: FLICKR