LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Radionica u prostoru HUB385

HOWtoWOW: svjetski stručnjaci pružaju uvid u procese kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Nadolazeću HOWtoWOW radionicu na temu procesa kreiranja digitalnih inovacija održat će MediaMonksi Andy Hopkinson i Matthijs Leendertse. Radionica je zakazana za utorak, 6. veljače 2018. godine, a održat će se u prostorijama HUB385, na zagrebačkoj adresi Petračićeva ulica br. 4, Zagreb.

Matthijs Leendertse poslovni je strateg tvrtke MediaMonks koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Redovito vodi radionice o inovacijama za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.

Andy Hopkinson jedna je od nadolazećih superzvijezda MediaMonksa. On je najmlađi Lead Creative Producer u londonskom timu, a pokrenuo je neke od najuzbudljivijih inovacijskih projekata MediaMonksa.

Posljednja iška „lopižarka” prenijet će znanje studentima na praktičnoj radionici tradicijskog lončarstva


Radionica Digital innovation process namijenjena je digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera. Tijekom iste fokus će biti na inovacijama kao svakodnevnom opisu posla što podrazumijeva pažljivo vođen proces u kojem agencija i klijent rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.

Predavač će govoriti o procesu inovacija Media Monksa koji je zasnovan na design thinking načelima, a koji se sastoji od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, ciljeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžeta, organizacijskih ili tehnoloških mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.

Izradi vlastitu bilježnicu na besplatnoj radionici uvezivanja knjiga


Polaznici radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama. Sve se dodatne informacije nalaze na poveznici.

IZVOR: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ
FOTO: PIXSELL