LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Problemi u javnom prijevozu

Građani se žale na konstantno kašnjenje javnog prijevoza, ZET se pravda prometnim gužvama

"Svaki dan vozim se linijom 109, koja bi prema voznom redu trebala ići otprilike svakih 15 minuta, no to uopće nije slučaj s obzirom na to da bus ide, ako ide, svakih 45 minuta" - govori jedan nezadovoljni korisnik ZET-a.

"Svaki dan vozim se linijom 109, koja bi prema voznom redu trebala ići otprilike svakih 15 minuta, no to uopće nije slučaj s obzirom na to da bus ide, ako ide, svakih 45 minuta" - govori jedan nezadovoljni korisnik ZET-a.

Vlasti u Zagrebu vrlo se često vole pohvaliti jeftinim javnim prijevozom, ističu se odlična prometna povezanost te velik broj tramvajskih i autobusnih linija koje spajaju jedan dio grada s drugim. 

Neke od zagrebačkih ulica će u nedjelju biti zatvorene, što će utjecati na gradski promet. Evo i zašto


No, nije sve tako idilično. Naime, jedan od svakodnevnih korisnika ZET-a, za Dnevnik.hr progovara o konstantnom nepoštivanju voznog reda. Konkretno, ovaj građanin svakodnevno koristi autobusnu liniju 109, kod koje je problem kašnjenja posebno izražen.

Svaki dan vozim se linijom 109, koja bi prema voznom redu trebala ići otprilike svakih 15 minuta, no to uopće nije slučaj s obzirom na to da bus ide, ako ide, svakih 45 minuta. Problem kod mene je od 6 do 8 i od 16 do 17 sati, ali ni u ostale sate nije bolje, u što su se uvjerila i moja djeca. Zašto u voznom redu piše jedno, a autobusi voze drugačije? Deseci ljudi bez veze čekaju autobus na stanici, svugdje se kasni. A kada autobus i dođe, ne stanu svi u njega - govori ovaj nezadovoljni korisnik ZET-a.

U odgovor, iz ZET-a su prometne gužve označili kao glavni razlog učestalog kašnjenja. Glasnogovornik ZET-a, Domagoj Zeba, objašnjava kako u konkretnom slučaju popularne 109-ke, zagušenje u prometu igra veliku ulogu.

Linija 109 jedna je od takvih linija, koja je zbog svoje trase i duljine izuzetno izložena utjecaju spomenutih čimbenika, a na koje ZET kao prijevoznik ne može u cijelosti utjecati. Zagušenja u prometu na trasi navedene linije učestala su u smjeru Dugava na Prilazu baruna Filipovića, duž Selske ceste, pogotovo na segmentu raskrižja s Ozaljskom i Horvaćanskom, na prilazu i prilikom prelaska Jadranskog mosta, raskrižju Avenije Dubrovnik s Ulicom Hrvatske bratske zajednice, a jednako tako i u suprotnom smjeru. Na toj liniji u vremenima vršnog opterećenja vozi 10 autobusa, sa slijedom polazaka od osam do 10 minuta, a u razdoblju izvan vršnog opterećenja slijed polazaka iznosi 14 do 15 minuta - rekao je Zeba za Dnevnik.hr.


 
IZVOR: DNEVNIK.HR
FOTO: UNSPLASH