Festival DK Home, u produkciji Dana komunikacija, ovog lipnja u Zagrebu
Ovaj će ekskluzivni događaj ugostiti najbolje komunikacijske lidere i nagraditi ih prestižnim strukovnim nagradama ovogodišnjih natjecanja Effie, MIXX i IdejaX.
Ovaj će ekskluzivni događaj ugostiti najbolje komunikacijske lidere i nagraditi ih prestižnim strukovnim nagradama ovogodišnjih natjecanja Effie, MIXX i IdejaX.
Organizatori Dana komunikacija ovaj su spin-off rovinjskog festivala punog naziva DK Home presented by A1 posvetili domaćim stručnjacima i domaćoj pameti. Bit će to mjesto za umrežavanje, razmjenu iskustava na panel-diskusijama i odavanje počasti najkvalitetnijim hrvatskim projektima.
U njegovu sklopu održat će se svečana dodjela nacionalnih strukovnih nagrada koje će osvojiti kreatori i brendovi za svoju efikasnost i kreativnost u online ili offline komunikaciji. Više od 70 članova žirija birat će među nekoliko stotina ukupno prijavljenih ovogodišnjih projekata na prestižnim natjecanjima Effie, MIXX i IdejaX te one najkvalitetnije nagraditi zlatnim, srebrnim i brončanim statuama. Na događanju će se time spojiti najbolje što naše tržište nudi: najbolji stručnjaci, najbolji projekti i najbolja znanja.
– Dok čekamo prestanak generičkih poruka o neizvjesnosti i završetak najveće viralne kampanje koju je svijet vidio, jedva čekamo da se kao struka podružimo uživo i sigurno u zelenilu Tuškanca, gdje se kreativne baterije pune na sunce, ljubljenje i grljenje ostavlja na ulazu, a jedini spomen neizvjesnosti smije biti small talk o vremenskoj prognozi. – poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), a svim je natjecateljima koji se osjećaju posebno sretno preporučila zauzimanje mjesta u blizini pozornice te dodala da su visoke potpetice opcija na isključivo vlastitu odgovornost.
– Drago nam je da smo i ove godine dio najvećeg marketinškog događaja koji, unatoč pandemijskim uvjetima, nije izgubio na svojoj inovativnosti i efikasnosti, što je još jedan dokaz da je u našoj struci svaki novi izazov ujedno i prilika da pokažemo kako možemo biti još kreativniji. Najbolje projekte s komunikacijskog tržišta opet ćemo imati prilike slušati na jednom mjestu, a s onima najbržima ćemo se vidjeti i uživo, što me posebno veseli. – izjavila je Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatske.