FER predstavio novi vizualni identitet
Novi vizualni identitet osmislila je dizajnerica Jelena Rebrnjak iz agencije Bornfight, koja je svoju inspiraciju pronašla u junakinji moderne tehnologije – američkoj znanstvenici i programerki Grace Hopper.
Novi vizualni identitet osmislila je dizajnerica Jelena Rebrnjak iz agencije Bornfight, koja je svoju inspiraciju pronašla u junakinji moderne tehnologije – američkoj znanstvenici i programerki Grace Hopper.
Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu nakon gotovo 25 godina 13. ožujka predstavio je novi vizualni identitet. Time je, poručuju njegovi predstavnici, zakoračio u novo desetljeće s osvježenim logotipom koji još snažnije definira ovaj fakultet kao brend koji jamči vrhunsko obrazovanje, vrhunsku znanost i vrhunski istraživački kapacitet.
– Ovo je treća promjena vizualnog identiteta FER-a od njegovog osnutka. Prvi natječaj za idejno rješenje zaštitnog znaka, tadašnjeg Elektrotehničkoga fakulteta u Zagrebu, raspisan je 1966. godine kada je dekan prof. dr. sc. Vladimir Muljević, smatrajući potrebnim da studentsku organizaciju što više zainteresira za rad i život na Fakultetu, pritom ponudio i novčane nagrade u iznosu od 150, 100 i 50 novih dinara! Druga promjena uslijedila je 30 godina kasnije i bila je razumljiv korak nakon promjene imena fakulteta u današnji naziv – Fakultet elektrotehnike i računarstva. – stoji u službenom priopćenju.
Ovom prilikom dekan prof. dr. sc. Gordan Gledec istaknuo je:
– Pročišćeni znak FER-a prati evoluciju Fakulteta i odražava vrhunska postignuća koja imamo u području obrazovanja, istraživanja i struke. Vjerujemo da se s tim znakom mogu identificirati sve generacije i da će biti prepoznatljiv ne samo u Hrvatskoj nego i u međunarodnom okruženju kojem se otvaramo ove jeseni s našim studijskim programom na engleskom jeziku.
Novi vizualni identitet osmislila je dizajnerica Jelena Rebrnjak iz agencije Bornfight koja je svoju inspiraciju pronašla u junakinji moderne tehnologije – američkoj znanstvenici i programerki Grace Hopper. Asocijacije su, koje je izdvojila kao vrijednosti FER-a, sistematičnost, prilagodljivost i progres, iz čega proizlazi slogan Uči iz prošlosti, istražuj sada, izumi budućnost.
– Uslijed nezavidne situacije s koronavirusom na globalnoj razini, predstavljanje novog vizualnog identiteta obilježeno je u manjem krugu prisutnih u prostorijama Fakulteta gdje su prisutni mogli preuzeti svoje primjerke promotivnih materijala te zaigrati popularnu igricu Pac-Man na videozidu smještenom u auli. Igrica je za ovu priliku posebno prilagođena tako da novi logo FER-a služi kao labirint za Pac-Mana i duhove! – dodaju s FER-a.
Vezano: Andrej Plenković: Prekida se nastava na svim fakultetima!
LOGO STORY by BORNFIGHT
– Brend je glas koji nas predstavlja u zajednici koja nam je bitna, stoga on mora biti jasan, autentičan i uvjerljiv. FER je prepoznao da kao brend u obrazovno-znanstvenoj zajednici, svojim radom i doprinosom parira svjetskim fakultetima i znanstveno-istraživačkim zajednicama. Da bi to vrlo jasno pokazao svojim vizualnim potpisom, bilo je potrebno to pretočiti u njegov brending.
FER nije morao izmišljati karakter iza brenda – on je već bio jasan, samo ga je trebalo upoznati. Svaki brend, pa tako i FER, prvenstveno počiva na jakim vrijednostima. FER-ove su sistematičnost, prilagodljivost i progres. Te vrijednosti prožimaju se kroz cjelokupno djelovanje fakulteta i njegovih ambasadora – profesora, istraživačke zajednice i studenata. To se očituje u edukacijskom pristupu, u istraživačkom pristupu, odnosu i očekivanjima prema studentima, u pristupu kolegama i u javnom predstavljanju. FER-ovi ambasadori su autentični profesionalci.
S takvim stavom, progres je neupitan. Sistematičnost, prilagodljivost i progres zajedno ukazuju na pomak i to je semantička vrijednost koju smo željeli vidjeti u vizualnom brandingu.
Znak formom imitira osjećaj pokreta u vremenu – od statičnog i zatvorenog slova F koji je start, do slova R koje nastavlja putovanje i za sobom vuče slovo E – tri slova su spojena u dinamičnu formu koja se kreće prema naprijed.
Boje brenda proizašle su iz asocijacije na dvije glavne grane FER-a – žuta za elektrotehniku i plava za računarstvo. Popraćena neutralnim bojama, ova paleta daje šarolike mogućnosti, može pokriti dinamiku karaktera FER-a ili biti umjerenija, ovisno o tome kome se brend obraća.
Iz glavnih vrijednosti FER-a – sistematičnost, prilagodljivost i progres – derivirali smo glavne brend akcije – nauči, straži i izumi. One su nam bitne jer su temelj brend misije, odnosno misli vodilje za sve FER ambasadore: Nauči iz prošlosti, istražuj sada, izumi budućnost.