LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
DK2023

Essity Austria i agencija 404 osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj!

Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju su se ocjenjivali kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekt naziva V za vaginu oglašivača Essity Austria i 404. Proglašeno je i 14 pobjednika kategorija natjecanja.
 

Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Ljeto je u tebi.
 

Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Kompare.hr.
 

Studenac i Imago Ogilvy pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom GUC GUC.
 

Kraš i Studio Sonda za projekt Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekt Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.
 

Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Pipi guza.
 

ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Roto B2B Mobile App.
 

A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekt Switchaj na bolje.
 

U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom Priče z vrha.
 

JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.
 

Croatia osiguranje i 404 s projektom Pavle Pauk Tik Tok profil zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
 

Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom Coolinarika TikTok.
 

Pobjednici kategorije Best Tech & Innovation powered by Google su Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom Croatia Fit.
 

Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom Svijet istih mogućnosti.
 

Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
 

Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.

 

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA, PRESS;EMICA ELVEDJI PIXSELL