Ed Sheeran vs. Petar Grašo: Emitira li radio stalno istu glazbu?
– Radio ne samo da nije mrtav niti umire, radio je zapravo u velikom usponu. Za to je zaslužan i način kreiranja glazbenog poslovnog modela, zbog čega je ova radionica nezaobilazna za sve koji se bave ili žele baviti radijskim biznisom. – ističe direktor programa Weekend Media Festivala.
– Radio ne samo da nije mrtav niti umire, radio je zapravo u velikom usponu. Za to je zaslužan i način kreiranja glazbenog poslovnog modela, zbog čega je ova radionica nezaobilazna za sve koji se bave ili žele baviti radijskim biznisom. – ističe direktor programa Weekend Media Festivala.
Formatirani radio često se doživljava kao bauk i neprijatelj svake kreativnosti, iako su takve radijske stanice u pravilu pri vrhovima lista slušanosti. Većina uspješnih radija na tržištu ima između 240 i 800 pjesama u rotaciji, iako su im fonoteke višestruko bogatije. Zašto je to tako – moći će se doznati na interaktivnoj radionici Ed Sheeran vs. Petar Grašo u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju.
Sva relevantna istraživanja govore da između dvije trećine i tri četvrtine ispitanika radio najviše sluša zbog glazbe. Pjesme u eteru i način njihova rasporeda odgovorni su za odabir radija koji se sluša, a već nakon dvije loše pjesme zaredom slušatelji traže neku novu frekvenciju.
– Radio i dalje ima najveći doseg među medijskim platformama, najčešći je kanal preko kojega se doznaje za novu glazbu i medijska platforma kojoj se u Europi najviše vjeruje. Radio ne samo da nije mrtav niti umire, radio je zapravo u velikom usponu. Za to je zaslužan i način kreiranja glazbenog poslovnog modela, zbog čega je ova radionica nezaobilazna za sve koji se bave ili žele baviti radijskim biznisom. – ističe direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak.
Sudionici radionice moći će i formatirati vlastiti radio temeljem rezultata brzog testiranja glazbenih afiniteta. Weekend će tako dobiti svoj W-FM, zasnovan na stvarnim podacima o tome koliko slušatelji vremena provode uz radio i kakav bi radio željeli slušati.
– Na primjeru virtualnog W-FM radija analizirat ćemo mora li novi hit Ed Sheerana biti emitiran svaka četiri sata. Zadatak nije lagan jer ćemo simulirati i realan tržišni uvjet da tako formatirana radijska stanica bude profitabilna u stvarnom svijetu. Pozabavit ćemo se i ulaskom domaće glazbe u programe radijskih stanica i zašto tu postoji razlika između želja i realizacije. – kaže Goran Komerički.
Radionica Ed Sheeran vs. Petar Grašo tek je mali dio iznimno bogatog programa 12. Weekend Media Festivala na kojemu sudjeluje više od 150 predavača i panelista. U Rovinju se od 19. do 22. rujna očekuje i dolazak više od 5000 sudionika festivala iz svih zemalja regije.