Koronavirus
Došlo je do izmjena u unutarnjem prometu HŽ-a; ukidaju se neki vlakovi i reducira broj autobusa
Uslijed aktualne pandemije došlo je do izmjena u međunarodnom i unutarnjem prometu Hrvatskih željeznica.
Uslijed aktualne pandemije došlo je do izmjena u međunarodnom i unutarnjem prometu Hrvatskih željeznica.
Radi sprječavanja širenja zaraze koronavirusom mijenja se i vozni red vlakova Hrvatskih željeznica. Obustavljen je sav međunarodni promet, a došlo je i do izmjena u unutarnjem prometu, stoji na stranici HŽ-a.
Od 19. ožujka ne voze sljedeći vlakovi:
Od 19. ožujka ne voze sljedeći vlakovi:
- 1740 Požega (18.35) – Zagreb (21.44)
- 1741 Zagreb (16.30) – Požega (19.59)
- 1950 Virovitica (16.27) – Zagreb (21.18)
- 1951 Zagreb (18.19) – Virovitica (23.12)
- 1701 Rijeka (17.30) – Zagreb (21.23).
Obustavljen je još promet vlakova 210/211 i 412/413, koji zasad ne voze na relaciji Vinkovci–Zagreb–Vinkovci. Došlo je i do izmjena u prometovanju autobusa koji su vozili umjesto vlakova – reduciran je broj takvih prijevoznih sredstava, a detaljan popis možete pronaći na poveznici.
Putnici imaju pravo na povrat novca u slučaju otkazivanja putovanja, a svoj zahtjev mogu poslati poštom na adresu HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb. Informacije o načinu ostvarivanja prava na povrat novca putnici mogu dobiti na e-mailu reklamacije@hzpp.hr ili u izborniku Prava putnika.
HŽ Putnički prijevoz provodi mjere i preporuke HZJZ-a i ostalih mjerodavnih institucija te u cilju sprječavanja širenja virusa COVID-19 prilikom svakodnevnog čišćenja pojačano dezinficira vlakove i vagone. Također, u skladu s uputama Stožera civilne zaštite u vlakove i vagone postavljeni su plakati u cilju edukacije putnika o mjerama za suzbijanje širenja COVID-19. Kako bi se dodatno spriječilo širenje virusa, putnici se pozivaju na odgovornost, pa im se preporučuje da svoje karte kupuju online, a ne na blagajnama.
Putnici imaju pravo na povrat novca u slučaju otkazivanja putovanja, a svoj zahtjev mogu poslati poštom na adresu HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb. Informacije o načinu ostvarivanja prava na povrat novca putnici mogu dobiti na e-mailu reklamacije@hzpp.hr ili u izborniku Prava putnika.
HŽ Putnički prijevoz provodi mjere i preporuke HZJZ-a i ostalih mjerodavnih institucija te u cilju sprječavanja širenja virusa COVID-19 prilikom svakodnevnog čišćenja pojačano dezinficira vlakove i vagone. Također, u skladu s uputama Stožera civilne zaštite u vlakove i vagone postavljeni su plakati u cilju edukacije putnika o mjerama za suzbijanje širenja COVID-19. Kako bi se dodatno spriječilo širenje virusa, putnici se pozivaju na odgovornost, pa im se preporučuje da svoje karte kupuju online, a ne na blagajnama.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY