Dora Kasun i Valentina Mavretić osvojile Grand Prix natjecanja Young Lions
Mlade nade komunikacijske industrije svojim su projektom „Niti jedan biciklist nikad“ osvojile žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem natjecanju Young Lions powered by Iskon.
Mlade nade komunikacijske industrije svojim su projektom „Niti jedan biciklist nikad“ osvojile žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem natjecanju Young Lions powered by Iskon.
– Čak 74 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji Digital odnijeli su Bruno Bartolić i Rene Filipović (Convergent Media Group Croatia), u kategoriji Media pobjednice su Ana-Marija Žarak i Ivana Kršić (Imago Ogilvy), dok su nositeljice Grand Prixa Dora Kasun i Valentina Mavretić (Señor) s projektom Niti jedan biciklist nikad ,ujedno pobjednice kategorije Print. Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji Digital Jerko Mihaljević i Adrian Rovina (404) te Maja Adžaga i Filip Vidović (Promosapiens); dok su finalisti kategorije PR Filip Latin i Mario Štrok (Imago Ogilvy). – ističu.
– Drago mi je da se potvrdila moja teza da pod pritiskom nastaju najbolje ideje. Žiri je bio suočen s nekoliko sjajnih uradaka. Zahvalio bi se kolegama iz žirija na vrlo konstruktivnoj diskusiji oko svakog rada. Nagradili smo rad koji je svjež, dinamičan, koji može dobro funkcionirati na ulici i koji dobro korespondira sa zadanim brifom. Ima modularni karakter, tako da je njegovo apliciranje stalno u pokretu, baš kao i biciklisti. Zahvaljujem svim natjecateljima na idejama. Kriterije smo postavili jako visoko, tako da je i status finalista veliko dostignuće u ovom natjecanju. Čestitam nagrađenim timovima i želim puno sreće ekipi iz Señora na kanskom natjecanju. Ovo je jedinstvena prilika za učenje, pokazivanje mišića i provjere gdje smo na globalnoj karti mladih talenata.
Iva Pregernik Jungić, voditeljica marketinških komunikacija Iskona i članica žirija Young Lionsa, poručila je:
– Volimo kreativne ideje, originalnost i ekstra trud, volimo bicikliste i urbanu kulturu pa nam je čast što smo dio ovog lijepog projekta i hvalevrijednog natjecanja. Cijenimo rad udruge Sindikata biciklista koja svojim zalaganjem potiče bolje uvjete i za bicikliste i za grad. Iskreno čestitamo ekipi iz Señora na Grand Prixu, koji su nas osvojili. Čestitke i svim ostalim lavićima na idejama i inspiraciji.
– Hvala Iskonu i HURA-i na odabiru nas kao klijenta. Uvijek smo cijenili dobra rješenja, ideje, dizajn i PR te im stremili u širenju svojih vrijednosti i zagovaranju održivog prometa. Zahvalni smo i jer uskoro slavimo 10 godina rada Sindikata biciklista pa jedva čekamo iskoristiti neke od rezultata.
– Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravnog natjecateljskog iskustva među hrvatskim timovima nositelji Grand Prixa već će u drugoj polovici svibnja svoje snage odmjeriti s natjecateljima iz cijeloga svijeta na globalnom online natjecanju Cannes Young Lions. – dodaju iz HURA-e.