LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ekskluzivno zagrebačko događanje

DK Home: Korak dalje od personalizacije individualizirani je pristup

Sudionike DK Homea očekuje zanimljiva diskusija o individualiziranom pristupu u poslovanju na kojoj će sudjelovati vodeći stručnjaci domaće industrije: Monika Majstorović, Zoran Šprajc, Tomislav Pancirov i Dimitrije Trbović uz moderatoricu Kristinu Laco.

Sudionike DK Homea očekuje zanimljiva diskusija o individualiziranom pristupu u poslovanju na kojoj će sudjelovati vodeći stručnjaci domaće industrije: Monika Majstorović, Zoran Šprajc, Tomislav Pancirov i Dimitrije Trbović uz moderatoricu Kristinu Laco.

Zašto se tvrtke moraju prilagoditi promijenjenim navikama korisnika saznat ćemo na panelu naziva Beyond Personal – Why Individualization Is the Key, koji će se održati na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac, 14. lipnja, u sklopu događanja DK Home presented by A1.

Digitalizacija je neupitno promijenila naš život te dokazala da su transformativni procesi unutar nje neizbježni, a među njima je i zahtjev za individualiziranim potrebama kupaca. Kupci ne žele više unaprijed definirane proizvode i unaprijed personalizirane usluge – žele puno više kontrole i slobode u svom izboru i mogućnost odabira onda kada im to odgovara, pišu organizatori. Sudionici će imati priliku čuti zašto je individualizirani pristup pravi smjer za budućnost poslovanja na ovom panelu u sklopu dugo iščekivanog događanja kojim će se otvoriti zagrebačko ljeto.

Razgovoru će se, uz Moniku Majstorović, direktoricu marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska, pridružiti i Zoran Šprajc, omiljeno televizijsko lice i jedan od najpopularnijih domaćih voditelja te urednik RTL Direkta, Tomislav Pancirov, savjetnik za digitalne komunikacije i digitalni nomad, Dimitrije Trbović, izvršni direktor Neostara – prve digitalne platforme u Europi koja izravno povezuje prodavatelja i kupca vozila, na panelu koji će moderirati Kristina Laco, članica Uprave HURA-e i direktorica u Komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri.
– Kompanije koje su proces digitalne transformacije započele prije lockdowna puno su se lakše prilagodile novonastalim okolnostima. Zahvaljujući tome tijekom razdoblja krize pokazali smo korisnicima da se na nas mogu osloniti te brzo i konkretno odgovorili na njihove individualne potrebe. – izjavila je Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska, pišu iz HURA-e.
Zašto se tvrtke moraju prilagoditi promijenjenim navikama korisnika te koje su se među njima posebno istaknule u novonormalnom dobu saznat ćemo prvog dana DK Homea presented by A1, 14. lipnja u lounge zoni pored kafića. Najava cjelokupnog programa događanja dostupna je na službenim stranicama.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.
FOTO: HURA