LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Dodijelit će se i MIXX i Effie

Danas se na Tuškancu raspravlja o budućnosti radnih mjesta i korisničkom iskustvu

Tuškanac danas i sutra, 14. i 15. lipnja, postaje dom ekskluzivnog zagrebačkog događanja koje će ugostiti elitu komunikacijske industrije.

Tuškanac danas i sutra, 14. i 15. lipnja, postaje dom ekskluzivnog zagrebačkog događanja koje će ugostiti elitu komunikacijske industrije.

Na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac tijekom dva dana okupit će se elita komunikacijske industrije, a večeri će zatvarati prestižne dodjele nagrada najboljim domaćim oglašivačima i agencijama. Riječ je o zagrebačkom događanju u organizaciji Dana komunikacija – ali i do saznanja tko su pobjednici prestižnih strukovnih natjecanja MIXX i Effie. DK Home presented by A1 događaj je koji je zaintrigirao cijelu komunikacijsku industriju, a održava se u popodnevnim i večernjim satima 14. i 15 lipnja na Ljetnoj pozornici Tuškanac.
– Sve dostupne kotizacije (ograničenog broja, zbog poznatih razloga) rasprodali smo brže nego što stožer popusti mjere pred izbore! To nam, prije svega, pokazuje koliko smo željni ovakvih strukovnih druženja, ali i domaćih iskustava i lekcija naučenih kroz ova nepredvidiva vremena. Pa su onda dodjele nagrada samo ‘cherry on the top’ korisno i ugodno provedenog vremena. Zato, dođite na vrijeme (jer nam je vrijeme ograničeno) i iskoristite ne samo ugodu ambijenta, već i u zadnje dvije godine jedistvenu priliku da čujete tračeve koje ste propustili i u probranom društvu kritizirate i žiri i nagrađene!. – poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskog odbora Dana komunikacija.
U ovome trenutku druženje otvaraju Storybook Warm Up i glazba DJ Ree uz A1 Xplore Music by Deezer, a gosti događanja imat će priliku sudjelovati u diskusiji Beyond Personal uz paneliste Moniku Majstorović (direktorica marketinga za privatne korisnike, A1 Hrvatska), Zorana Šprajca (omiljeno televizijsko lice te jedan od najpopularnijih domaćih voditelja i urednik RTL Direkta), Tomislava Pancirova (savjetnik za digitalne komunikacije i digitalni nomad) i Dimitrija Trbovića (izvršni direktor platforme neostar.com – prve digitalne platforme u Europi koja izravno povezuje prodavatelja i kupca vozila) te moderatoricu Kristinu Laco (članica Uprave HURA-e i direktorica u Komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri), a diskutirat će se o tome zašto se tvrtke moraju prilagoditi promijenjenim navikama korisnika.

Mladići pretukli muškarca zbog sumnje u pedofiliju, prijeti im zatvor



Na panelu Uniquely Human o budućnosti radnog mjesta po mjeri čovjeka razgovarat ćemo s Anitom Leticom (predsjednica Uprave, Philip Morris Zagreb), Anđelom Buljan Šiber (uspješna komunikatorica, marketinška stručnjakinja, poduzetnica; predsjednica Uprave HURA-e, predstavnica HURA-ine inicijative Equality & Diversity i osnivačica Izonea), Aljošom Bagolom (autor bestselera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke i kreativni direktor desetljeća u Sloveniji) i Janom de Jongom (nizozemski poduzetnik sa splitskom adresom, Webpower Adria) uz moderatora Igora Mikloušića (doktor psihologije koji koristi moderne psihološke spoznaje radi boljeg navigiranja suvremenom digitalnom džunglom).

Dani komunikacija i prije početka predstavili rekordnu godinu: Festival postaje veći, hrabriji i prostorno razigraniji


Prvi će dan događanja zaokružiti najuzbudljiviji i najneizvjesniji dio – svečane dodjele nagrada MIXX s rekordnim brojem prijava za najbolje digitalne projekte te Effie Hrvatska za najefikasnije projekte, koje je odabralo 30 uglednih članova žirija, navode iz HURA-e.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje, Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi. Sve informacije potražite na službenim stranicama.
FOTO: NIKOLA MADUNOVIĆ