Cyber Monday: što najčešće kupujemo preko interneta?
Koji su se predmeti najčešće kupovali preko interneta u 2022. godini?
Koji su se predmeti najčešće kupovali preko interneta u 2022. godini?
Nakon Black Friday-a stigao je i Cyber Monday, a povodom tog dana posvećenog online kupovini, Državni zavod za statistiku objavio je podatke o Internetskoj kupnji kod pojedinaca za 2022. godinu.
Što je u vašoj virtualnoj košarici?
Prema podacima DZS-a, u virtualnoj košarici najčešće se nađu predmeti kao što su odjeća, obuća, torbe i nakit (71 posto). Odmah nakon, ali čak u duplo manjem postotku, 35 posto internetskih kupnji pada na ulaznice za priredbe. Zatim slijede telekomunikacijske usluge (31 posto), kozmetika (28 posto), namještaj, zavjese, tepisi, alat i bilje (24 posto) te filmovi i glazba (22 posto).
Preko interneta se kupuju i potrošačka elektronika i kućanski aparati (22 posto), računala, tableti i mobilni telefoni (21 posto).
Dostave gotovih obroka iz restorana, fast-food-ova i catering (19 posto) te softveri i igre (19 posto) također se često naručuju preko interneta. Među najčešćim internetskim kupnjama u 2022. godini našli su se i proizvodi za čišćenje i osobnu higijenu (15 posto), sportska oprema (13 posto), knjige, časopisi i novine (12 posto), ali i automobili, motocikli i bicikli (11 posto).
Osim toga, u virtualnoj košarici našli su se i lijekovi, dodaci, prehrani, vitamini, zatim dječje igračke i oprema za bebe te hrana i piće iz trgovina i supermarketa.