Creative Europe usmjerit će 2,2 milijarde eura prema kulturnom sektoru i kreativnosti
Jaume Duch Guillot, glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta, u razgovoru za Dane komunikacija otkrio je niz zanimljivosti o komunikacijskim strategijama Europskoga parlamenta, a osvrnuo se i na pitanja potpora kreativnom sektoru.
Jaume Duch Guillot, glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta, u razgovoru za Dane komunikacija otkrio je niz zanimljivosti o komunikacijskim strategijama Europskoga parlamenta, a osvrnuo se i na pitanja potpora kreativnom sektoru.
Communicating Europe 2021 naziv je razgovora u kojem su u suradnji Europskoga parlamenta i Dana komunikacija 25. studenog sudjelovali Jaume Duch Guillot, glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta, i Kristina Laco, direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri te članica Uprave HURA-e, te se, kako navode iz HURA-e, dotakli ključnih pitanja krizne komunikacije, prilagođavanja komunikacijskih strategija te planova za budućnost Europskoga parlamenta.
– U dinamičnom razgovoru glasnogovornik i generalni direktor komunikacija Europskoga parlamenta objasnio je način na koji funkcioniraju njihovi komunikacijski kanali koji povezuju zastupnike Europskoga parlamenta i građane diljem Europe, a podsjetio je i na izjavu predsjednika EP-a Davida Sassolija da pandemija ne može stati na put demokraciji, što je postao svojevrsni moto Europskoga parlamenta i dodatno istaknuo njihovu veliku odgovornost prema građanima kako u postupcima tako i u komunikaciji. – kažu iz HURA-e.
Poručuju i da je Jaume Duch Guillot naglasio da je u prvim mjesecima pandemije – u skladu sa stavom koji su istovremeno isticali predstavnici komunikacijske industrije u Hrvatskoj – bilo važno sve komunikacijske kanale držati otvorenima jer su sve oči, u iščekivanju, bile usmjerene prema Bruxellesu. Među najvažnijim uvidima iz prilagođavanja komunikacije okolnostima istaknuo je vrijednost događanja koja su se prije trebala odvijati isključivo uživo, no pretvorila su se u hibridna te tako otklonila geografske zapreke za sudjelovanje i uspješno uključila više sudionika.
– Na pitanje Kristine Laco o podršci kreativnoj i komunikacijskoj industriji, Jaume Duch Guillot istaknuo je da se Europski parlament izborio za 2,2 milijarde eura više za program Kreativna Europa u sklopu idućeg Višegodišnjeg financijskog okvira EU-a 2021 – 2027. Ovaj je program podrška kreativnom i kulturnom sektoru, a njime je obuhvaćena i komunikacijska industrija. Osim toga, podsjetio je i na paket od 750 milijardi eura koji će se tijekom sljedeće dvije do tri godine rasporediti u zemljama članicama EU-a radi lakšega nošenja s posljedicama pandemije.
Uz projekt osnaživanja zajednice #StrongerTogetherEU, istaknuo je i vrijednost Ureda Europskoga parlamenta u Zagrebu: njihova je komunikacijska važnost, tvrdi, u tome što uspješno komunikaciju Europskoga parlamenta prilagođavaju nacionalnim posebnostima i prioritetima. – dodaju.
Cijeli razgovor i dalje je dostupan na Facebook stranicama Dana komunikacija i Europskoga parlamenta.