"Communication Management Forum" okupio čak 90 znanstvenika i 200 sudionika
Tijekom dvodnevne međunarodne konferencije koju organizira Bernays, znanstvene radove iz odnosa s javnošću, medija, marketinga, politologije i srodnih znanstvenih disciplina predstavilo je 90 izlagača.
Tijekom dvodnevne međunarodne konferencije koju organizira Bernays, znanstvene radove iz odnosa s javnošću, medija, marketinga, politologije i srodnih znanstvenih disciplina predstavilo je 90 izlagača.
Znanstveni skup Communication Management Forum 2017 okupio je 200 sudionika. Otvorio ga je izv. prof. dr. sc. Piet Verhoeven, sveučilišni profesor iz Amsterdama, koji je u svom izlaganju o temi Crisis? What crisis? Reflections on the definition, meaning and practice of crisis communication naglasio kako niti jedna organizacija nije imuna na krizu te kako svaku krizu treba ujedno promatrati i kao priliku. Prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič sa Sveučilišta u Zagrebu održala je izlaganje o temi Crisis responsibility and corporate reputation – moving ahead in difficult times u okviru koje se, istaknuvši kako je kriza danas uobičajena pojava, osvrnula na nedavne primjere krizne komunikacije u Hrvatskoj.
Prvoga dana Foruma održan je i okrugli stol pod nazivom Reflection of a Crisis Situation on the Image of a Tourist Destination, na kojem su, uz izv. prof. dr. sc. Pieta Verhoevena i prof. dr. sc. Anu Tkalac Verčič, sudjelovali dr. sc. Katarina Miličević s Instituta za turizam te dr. sc. G. L. A. van der Meer s amsterdamskog sveučilišta. Sudionici su raspravljali o najpoznatijim kriznim situacijama koje su pogodile pojedine zemlje te o njihovom utjecaju na imidž pojedinih turističkih destinacija. Zaključili su kako je važno imati strateški pristup komunikaciji te provoditi marketinške aktivnosti koje pomažu kreirati jak i prepoznatljiv imidž zemlje.
Tijekom dvodnevne međunarodne konferencije održane pod nazivom Living in crisis mode: Time to reconsider definition, meaning and practice? rezultate svojih znanstvenih istraživanja predstavilo je čak 90 znanstvenika i komunikacijskih stručnjaka. Cilj je bio produbiti razumijevanje definicije i značenje krize kao okvira za razumijevanje kriznih događaja u praksi, a kao jedino visoko učilište u Hrvatskoj koje pruža cjelovito obrazovanje iz odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta, organizacijom sad već tradicionalnog znanstvenog skupa, Bernays nastoji doprinijeti daljnjem razvoju informacijsko-komunikacijskih znanosti u Hrvatskoj, ali i šire.
Uz najnovija istraživanja iz odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta, Communication Management Forum 2017 donosi i rezultate zanimljivih istraživanja provedenih u područjima odnosa s javnošću, medija, marketinga, politologije i srodnih znanstvenih disciplina. Vrijednost projekta prepoznali su Atlantic Grupa, Lider, Turistička zajednica Zagrebačke županije, Blitz-CineStar, Hrvatska turistička zajednica, Millenium promocija (MPR+), Magis tim te Catering Kvatrić koji je pružio podršku ovogodišnjem izdanju.