Coca-Cola traži mlade blogere
Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.
Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.
Već treću godinu zaredom tvrtka Coca-Cola provodi projekt Bloggers Network Adria kojemu je zadaća pomoći blogerima iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore da profesionaliziraju svoj rad, da bloganje pretvore u plaćeni posao. Projekt se provodi kako bi se podigla svijest o mogućnostima oglašavanja na blogovima, potaknula konkurentnost tržišta blogova i pružila financijska pomoć mladim blogerima.
Natječaj je otvoren do 15. ožujka, a blogeri se mogu prijaviti putem obrasca za prijavu na mrežnoj stranici Bloggers Network ili objavom poveznice na tekst bloga na profilima Twittera ili Facebooka uz oznaku #CCBNA. Imena devet ovogodišnjih pobjednika bit će poznata krajem ožujka. Projekti koji se ove godine mogu prijaviti moraju biti vezani uz teme aktivnog života, programa podrške mladima, zaštite životne sredine i prenošenja poruka o određenoj robnoj marki potrošačima.
Ovogodišnji natječaj posebnu važnost pridaje stvaranju video sadržaja. Pogotovo se to odnosi na blogere koji imaju otvoren i YouTube kanal. Odabir najboljih blogera vršit će se na temelju kvalitete sadržaja i osobina blogera. Veća vidljivost bloga, poboljšanje kvalitete sadržaja bloga preko suradnje s ostalim blogerima te mjesečna novčana naknada u skladu s prosječnom mjesečnom plaćom u državi iz koje dolaze samo su neke od pogodnosti koje će uživati blogeri pobjednici.