LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
najbolji mladi kreativci

Ana Csik i Mate Šola osvojili Grand Prix natjecanja Young Lions Croatia

Mlade nade komunikacijske industrije projektom „The Art Can Contain It“ osvojile su žiri i zaslužile prestižnu nagradu na natjecanju Young Lions Croatia, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom i publici približiti novi umjetnički program i izložbeno-izvedbeni prostor zagrebačke udruge KONTEJNER.

Mlade nade komunikacijske industrije projektom „The Art Can Contain It“ osvojile su žiri i zaslužile prestižnu nagradu na natjecanju Young Lions Croatia, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom i publici približiti novi umjetnički program i izložbeno-izvedbeni prostor zagrebačke udruge KONTEJNER.

Young Lions Croatia natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti svjetski festival kreativnosti Cannes Lions – a pobjednici su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova Ana Csik i Mate Šola (McCann Zagreb) s projektom The Art Can Contain It.

U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) više od 100 natjecatelja u parovima je osmišljavalo rješenja u šest kategorija: Design, Digital, PR, Marketers, Media i Print, a popis pobjedničkih timova dostupan je u nastavku.
  • Pobjedu u kategoriji PR odnijeli su Ana Csik i Mate Šola (McCann Zagreb), ujedno dobitnici Grand Prixa, dok su drugo mjesto u toj kategoriji osvojile Nika Novak i Lara Paša (CTA komunikacije), a treće mjesto dijele dva tima: Matea Ivančić i Izabela Klobučar (MinusMinus Agency) te Jana Cvetko i Klara Rajnović (Komunikacijski laboratorij).
  • U kategoriji Digital prvo su mjesto osvojili Ivana Lovrić i Tomislav Kučina (Degordian), drugo mjesto zaslužile su Paula Grabar i Dajana Cvjetković (Fabula), dok su na trećem mjestu Renata Blek i Laura Vukelić (I TO NIJE SVE!).
  • Prvo mjesto kategorije Design zauzeli su Luka Mitar i Matija Marić (Envy), drugo mjesto osvojile su Ana Jug i Petra Kardaš (ForgeBIT), dok su na trećem mjestu Sara Pejaković i Erol Čindrak (Ured za ideje).
  • U kategoriji Media prvo mjesto osvojili su Hana Malobabić i Dario Ambruš (Imago Ogilvy), dok je drugo mjesto pripalo Anamariji Igrec i Petri Sabljić (dentsu Croatia).
  • Kategorija Marketers nije imala pobjednike, no titulu finalista sa svojim projektom zaslužile su Karla Ivezić i Matea Glad (A1 Hrvatska).
  • U kategoriji Print nije bilo pobjednika ni finalista.

FOTO: ZICER

Uručenja nagrada pobjednicima održat će se na svečanim dodjelama Dana komunikacija 16. svibnja od 21 sat. Svi zainteresirani izabrana će rješenja istoga festivalskog dana moći vidjeti i na prezentaciji finalista i pobjednika.

Na zagrebačkom fakultetu održava se natjecanje u govoru na japanskom jeziku


 

Možda najizazovnije natjecanje dosad. HURA nas je sve iznenadila izborom klijenta, a Velesajam je bio pun talentiranih mladih lavova naoštrenih kandži, što je ovu godinu učinilo posebno uzbudljivom, a našu pobjedu još slađom. Hvala stručnom žiriju što je našu ideju prepoznao kao pobjedničku, HURA-i na još jednoj odličnoj organizaciji i Jadrani iz KONTEJNER-a što je bila dio ove priče i predstavila svoju udrugu u najboljem svjetlu“, poručili su pobjednici Ana Csik i Mate Šola.


Važna je posebnost natjecanja upravo neprofitni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna udruga ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupa pobjedničko kreativno rješenje natjecatelja. Ovogodišnji su natjecatelji osmišljavali rješenja za zagrebačku udrugu KONTEJNER – biro suvremene umjetničke prakse čiji je cilj bio publici približiti novi umjetnički program u novom prostoru KONTEJNER-a.
 

„Biti dio žirija Young Lions Croatia bilo je izuzetno vrijedno iskustvo. Za KONTEJNER, neprofitnu udrugu koja više od 20 godina producira radove suvremene umjetnosti, bilo je zanimljivo vidjeti kako mladi kreativni talenti iz područja tržišnih komunikacija pristupaju izazovu osmišljavanja rješenja za našu organizaciju. Svjesni smo da im je zadatak bio zahtjevan jer je tražio promjenu perspektive – razmišljanje izvan okvira komercijalnih projekata i usmjeravanje kreativnosti prema djelovanju neprofitne udruge. Interdisciplinarnost je sastavni dio naše suvremene umjetničke prakse, a suradnja s kreativnom industrijom otvara nove uzbudljive pristupe. Veselimo se nastavku rada s pobjedničkim timom i razvijanju projekta koji će dovesti novu publiku u naš novi prostor u kompleksu VJESNIK u Zagrebu“, čestitkama se pridružila i Jadrana Ćurković (KONTEJNER), konzultantica za marketing i komunikacije, predstavnica klijenta.


Ekonomski fakultet u Zagrebu na prestižnom natjecanju zauzeo prva dva mjesta


Uz predsjednika žirija Seana Poropata (Studio Sonda) i predstavnicu klijenta Jadranu Ćurković, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Lucija Dorotić (404 agency), Nebojša Grbačić (CVOKE), Anamarija Horaček (MMB Media Agentur), Alen Kekić (I TO NIJE SVE!), Marina Knežević (Kraš), Marijana Novak (Pro media group), Zvonimir Pelko (JGL), Ivica Skočić (McCann Zagreb) i Petar Tanta (CTA komunikacije).

Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravne natjecateljske avanture među hrvatskim timovima te iskustva svjetskoga festivala kreativnosti Cannes Young Lions, koje će tek uslijediti, mladi lavovi imat će priliku odmjeriti svoje snage i na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.

Više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.
IZVOR: HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA), PR
FOTO: HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA)