LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Festival u Rovinju

AdBlock – još jedan as u rukavu Dana komunikacija

Organizatori festivala Dani komunikacija dosada su predstavili zvučna imena, ali čini se da su pokoji as do zadnjeg časa čuvali u rukavu. Na predstavljanju cjelokupnog programa najavljen je dolazak AdBlocka.

Organizatori festivala Dani komunikacija dosada su predstavili zvučna imena, ali čini se da su pokoji as do zadnjeg časa čuvali u rukavu. Na predstavljanju cjelokupnog programa najavljen je dolazak AdBlocka.

Brojna imena predavača na Danima komunikacija već su odavno najavljena, a 20. ožujka predstavljen je cjelokupni program festivala. Organizatori su otkrili još jednog intrigantnog predavača, a na advertising festival dolazi ni manje ni više nego AdBlock. U ime AdBlock sustava, čija je primarna namjena blokirati oglase, govorit će Laura Sophie Dornheim, voditeljica odjela za komunikacije softverske tvrtke eyeo čiji su proizvodi AdBlock Plus, AdBlock Browser i Flattr. 

– Festival Dani komunikacija mjesto je gdje se predstavljaju aktualne svjetske prakse iz komunikacijske industrije. Svakako, dovodimo predavače koji govore o najboljim globalnim praksama, ali ujedno posjetiteljima omogućujemo diskutirati s pojedincima čiji način rada dovodimo u pitanje, ali ne možemo zanemariti činjenicu koliko taj rad utječe na smjer razvoja industrije i njezinu percepciju u očima šire javnosti. – naglasio je predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa prilikom predstavljanja programa.

Direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon nadovezala se:

– Ove godine dovodimo velika imena i pomičemo granice. Na Danima komunikacija govorit će voditelj kampanje za američkog predsjednika, globalni kreativni direktor jedne od vodećih društvenih mreža – Twittera te predstavnica tvrtke koja se bavi blokiranjem oglasa, a ujedno promiče i tzv. Acceptable Ads inicijativu. Sudionike festivala očekuju sadržaji interaktivnog karaktera, a uvodimo i novi format debate, na kojima ćemo nastaviti postavljati pitanja i otvarati diskusiju. O kvaliteti ukupnog programa i pohvalama dosadašnjih sudionika govori i činjenica da smo s brojem prijavljenih već odavno premašili ukupan broj prošlogodišnjih sudionika. –

Uz predstavnicu AdBlock-a, najavljen je dolazak Kodija Fostera, potpredsjednika za podatkovnu strategiju u šestom najvećem medijskom konglomeratu na svijetu – Viacomu. Viacom zapošljava gotovo deset tisuća ljudi, a posjeduje produkcijsku kuću Paramount Pictures (Titanic, Iron Man, Forrest Gump i dr.) te popularne kanale poput MTV-a i Comedy Centrala. Kodi se bavi sintetiziranjem Viacomovih podataka te njihovim pretakanjem u sadržaj i integrirano marketinško komuniciranje, o čemu će govoriti na Danima komunikacija.

Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja u Rovinju. U tri dana trajanja, program će se paralelno održavati u tri dvorane. Uz 16 vrhunskih predavača koji će nastupati u glavnoj dvorani, sudionici će moći čuti i druge sadržaje, među njima prezentacije finaliste Effie natjecanja koji slavi učinkovitost kampanja, kao i finaliste natjecanja za mlade nade Young Lions Croatia. Dobre prakse i diskusije u kojima mogu sudjelovati svi posjetitelji festivala poput PPP-a, Piva poslije programa, nastavljaju se i ove godine, ali su pojačane novim formatom – debatom.

Predavači koji su najavljivani posljednjih mjeseci, a koje ćemo slušati u glavnoj dvorani su: Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twittera, Brad Parscale, direktor kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije, Mr. Bingo vrhunski ilustrator, arhitekt kontroverznih projekata, Graham Fink – jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svijetu i multimedijski umjetnik koji „crta pogledom“, stručnjaci koji tehnologiju koriste u službi brand komunikacije: Steve Lok, Oliver Kibblewhite i Christoffer Malmer, nagrađivani stručnjaci za odnose s javnošću Gabriela Lungu i Hermes Holm, Laura Sophie Dornheim i iz AdBlocka, Kodi Foster iz Viacoma, Alemsah Ozturk Chief Happiness Officer agencije 4129Grey, James Kirkham, komentator na temu digitalnih medija i šest godina za redom predavač na festivalu Cannes Lions i drugi.

Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija posjetite službene stranice festivala.

FOTO: PIXSELL