LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Međunarodno studentsko natjecanje

"L'Oréal Brandstorm" oživljava najinovativnije studentske ideje

Otvorene su prijave za najveće studentsko međunarodno natjecanje "L'Oréal Brandstorm". Ovog puta ono preuzima i ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomoglo ostvariti njihove ciljeve i provesti u djelo njihove projekte.

Otvorene su prijave za najveće studentsko međunarodno natjecanje "L'Oréal Brandstorm". Ovog puta ono preuzima i ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomoglo ostvariti njihove ciljeve i provesti u djelo njihove projekte.

L'Oréal Brandstorm u svojoj je 25. godini održavanja u potpunosti unaprijedio dosadašnji koncept, uz najveći novitet – ovogodišnje natjecanje sastoji se od brand i tehnološkog izazova. Partner je ovogodišnjeg Brandstorma L'Oréal Paris Men Expert, linija kozmetike za muškarce, a u skladu s misijom samog brenda misija je studenata unaprijediti njegu muškaraca inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike. Sve detalje o zadatku sudionici će saznati nakon online prijave na natjecanje kojem se može pristupiti do 20. veljače. Uz novčanu nagradu u iznosu od 10 000 eura za pobjedničke timove brand i tehnološkog izazova, rad koji pokaže najveći društveno-odgovorni potencijal ove će godine osvojiti i dodatan CSR trofej, odnosno nagradu od 5 000 eura.

Kako bi privukao što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L'Oréal Brandstorm za ovu je godinu pripremio dva izazova: brand izazov za studente ekonomije, marketinga, komunikacija i srodnih područja te tehnološki izazov za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih znanosti. Ovaj iskorak omogućuje studentima različitih smjerova tehničkih fakulteta da se natječu i dobiju priliku predstaviti svoje ideje, vještine i kreativnost. Timovi se mogu sastojati od studenata preddiplomskih i diplomskih studija, mogu biti s različitih kampusa te se mogu prijaviti na oba izazova.

Inkubator talenata i inovacija

L'Oréal je već dugi niz godina predan zadatku da svim sudionicima Brandstorma pruža mogućnost dodatne edukacije i obrazovanja te je ujedno posvećen razvoju njihovih osobnih i profesionalnih vještina. Međutim ove godine ide korak dalje, preuzimajući ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomogao ostvariti njihove ciljeve i provesti u djelo njihove projekte.

– Do sada, izazovi su se uvijek odnosili na neki postojeći problem unutar Grupe, a studentske bi ideje služile  kao inspiracija. Danas, nakon pomne analize studentskih projekata i njihove izvedivosti, naš je cilj postati inkubator u smislu oživljavanja najinovativnijih studentskih ideja. – rekla je Carole Pasco-Domergue, L'Oréalova direktorica za "Employer branding" grupe L'Oréal.

Studenti kao izlagači na sajmu inovacija

Jedan od značajnijih noviteta ovogodišnjeg Brandstorma odnosi se na potpuno novi način selekcije koji je potpuna suprotnost dosadašnjem klasičnom prezentiranju pred žirijem. Dana 15. lipnja 2017. godine, L'Oréal će u Parizu održati ovogodišnje finale, svoj prvi sajam inovacija gdje će se regionalni finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih poduzetnika. Po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, mladi će inovatori imati priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje te u svoje ideje uvjeriti žiri sastavljen od L'Oréalovih bra​nd stručnjaka i menadžera, kao i specijalizirane novinare dok se kreću sajmom. Očekuje se da će ovaj novi koncept povećati broj sudionika sa 15 000, koliko ih je bilo u 2016., do 20 000 studenata u 2017. godini. Na prošlogodišnjem finalu u Parizu, regiju je predstavljao hrvatski RIT tim s fakulteta Rochester Institute of Technology iz Zagreba, a činili su ga Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak.

Više informacija potražite na poveznici.

FOTO: MILLENIUM PROMOCIJA