Jesu li žene doista skuplje od muškaraca?
Današnja žena odlazi na kozmetičke tretmane i koristi se kozmetičkim proizvodima iz dvaju razloga – prvi je da izgleda ljepše, a drugi da se osjeća bolje. Muškarci rade jednako iz apsolutno istog razloga.
Današnja žena odlazi na kozmetičke tretmane i koristi se kozmetičkim proizvodima iz dvaju razloga – prvi je da izgleda ljepše, a drugi da se osjeća bolje. Muškarci rade jednako iz apsolutno istog razloga.
Donedavno je bilo uvriježeno mišljenje da se muškarac otušira, obrije, obuče čistu odjeću i od kozmetike koristi dezodorans i aftershave, pa je time bio sređen muškarac. S druge strane, isti su smatrali da je žena ta koja uređuje pojedinačno kosu, lice, trepavice, nokte, depilira se i koristi se tisućama raznih kozmetičkih proizvoda za to jednako uređivanje. Uz to je uređena žena pratila modne trendove, idealnu težinu i kupovala hrpu trendovske kozmetike i odjeće. Takva se žena smatrala sređenom ženom.
Viđajući po gradu salone za masažu, centre za ljepotu, wellness centre, solarije, bezbroj teretana u koje redovito odlaze i muškarci i žene, istu količinu kozmetičkih proizvoda po drogerijama i isti izbor parfema po parfumerijama, nameće se pitanje je li se promijenilo gore navedeno mišljenje ili se promijenio odnos muškarca prema samome sebi.
Iako je razlika u razmišljanju muškaraca i žene očita, sve je više izraženo preklapanje jednog i drugog svijeta.
Foto: Pinterest
Ako društvo pogledamo iz sociološkog i političkog aspekta, promjene se vide od samog početka gdje se izjednačava pravo glasa muškaraca i žena pa sve do današnjeg načina života gdje je podjela na muške i ženske poslove, i neka prava, gotovo postala jednostavno smiješna. Današnji, suvremeni način života uvelike je doveo u pitanje izreku odijelo ne čini čovjeka. To jasno vidimo iz primjera da je kod prvih kontakata između dvije osobe fokus, htjeli mi to priznati ili ne, na vizualnom.
Današnja žena odlazi na kozmetičke tretmane i koristi se kozmetičkim proizvodima iz dvaju razloga – prvi je da izgleda ljepše, a drugi da se osjeća bolje. Muškarci rade jednako iz apsolutno istog razloga.
Foto: Pinterest
Šetajući pored izloga i između polica po drogerijama i parfumerijama, ne stječe se dojam da je ponuda muške kozmetike i parfema veća ili manja naspram ženske kozmetike i omjer cijena približno je isti. Neke osobe stavljaju veću pažnju na svoj izgled iz različitih razloga bez obzira na spol i samim time takve osobe prolaze skuplje od onih kojima je na svemu tome manji fokus. Stoga nije stvar u tome jesi li žena ili muškarac, već u osobnom izboru.