DANI KOMUNIKACIJA 2024.
Završeno trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija
Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije, uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala, i dalje dostupne.
Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije, uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala, i dalje dostupne.
Deseto izdanje ovog omiljenog festivala Dana komunikacija obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost i predvidiva nepredvidivost, zapečatili su dojmove s ovogodišnjega tipično-netipičnog festivala. Poznati festival kreativnosti i komunikacija i ove godine nadmašio je sva očekivanja, pa je, uz rekordnu posjećenost, i ovom prilikom isporučio jedinstvenu festivalsku ponudu, produkciju koja se rijetko viđa na ovim prostorima i najviši nivo organizacije te sa stilom i puno smijeha dočekao zajednicu Dana komunikacija na svoj deseti rođendan.
S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija. Nakon ovoga sjajnoga desetog izdanja, preostaje samo nestrpljivo iščekivati što će organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), neprofitne udruge, te IAB-a Croatia, koji okuplja zajednicu digitalnih komunikatora, pripremiti za sljedeće izdanje – zaključak je, nakon što su se dojmovi konačno slegli, jedinstvene zajednice Dana komunikacija koja se krajem travnja zaputila u Rovinj kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a, UK-a te brojnih domaćih i regionalnih stručnjaka.
Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, ovaj tipično-netipični festival obilježila su i predavanja u ponoć, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty uz zalazak sunca, spektakularna nova produkcija glavne 360° dvorane, rasprodane prve količine FUCK & LOVE mercha, nova četvrta dvorana, prvi AI asistent jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja nikada sunčanijeg izdanja Dana komunikacija. Spektar tema koje su pokrile sve od ispitivanja granica kreativnosti, tabu-tema industrije, rušenja stereotipa i kreativnog kaosa izvukao je najaktualnije i najzanimljivije od industrije, a u večernjim terminima dodijeljena su i priznanja za najbolja postignuća među 518 projekata u izboru za nagrade struci, na odabiru kojih je radilo 118 članova žirija i odbora natjecanja.
Ovaj uzbudljivi festival još je jednom pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnoga u bijelo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voljeti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan. Organizatori su stoga povodom zatvaranja desetog izdanja pozdravili svoju zajednicu, zahvalili svim predavačima, panelistima, partnerima, prijateljima festivala, medijima te svima koji su bili dijelom organizacije i pomogli realizirati ovaj opsežni projekt uz čestitke pobjednicima natjecanja, zatvorivši festivalska vrata – dogodine.
Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije, uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala - i dalje dostupne na službenoj stranici Dana komunikacija.
S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija. Nakon ovoga sjajnoga desetog izdanja, preostaje samo nestrpljivo iščekivati što će organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), neprofitne udruge, te IAB-a Croatia, koji okuplja zajednicu digitalnih komunikatora, pripremiti za sljedeće izdanje – zaključak je, nakon što su se dojmovi konačno slegli, jedinstvene zajednice Dana komunikacija koja se krajem travnja zaputila u Rovinj kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a, UK-a te brojnih domaćih i regionalnih stručnjaka.
FOTO: Dani komunikacija 2024., HURA
Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, ovaj tipično-netipični festival obilježila su i predavanja u ponoć, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty uz zalazak sunca, spektakularna nova produkcija glavne 360° dvorane, rasprodane prve količine FUCK & LOVE mercha, nova četvrta dvorana, prvi AI asistent jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja nikada sunčanijeg izdanja Dana komunikacija. Spektar tema koje su pokrile sve od ispitivanja granica kreativnosti, tabu-tema industrije, rušenja stereotipa i kreativnog kaosa izvukao je najaktualnije i najzanimljivije od industrije, a u večernjim terminima dodijeljena su i priznanja za najbolja postignuća među 518 projekata u izboru za nagrade struci, na odabiru kojih je radilo 118 članova žirija i odbora natjecanja.
FOTO: Dani komunikacija 2024. atmosfera; HURA
Ovaj uzbudljivi festival još je jednom pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnoga u bijelo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voljeti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan. Organizatori su stoga povodom zatvaranja desetog izdanja pozdravili svoju zajednicu, zahvalili svim predavačima, panelistima, partnerima, prijateljima festivala, medijima te svima koji su bili dijelom organizacije i pomogli realizirati ovaj opsežni projekt uz čestitke pobjednicima natjecanja, zatvorivši festivalska vrata – dogodine.
„Svi već dobro znaju da s nama nikada nije dosadno – a ove je godine naš nekoć manji projekt poprimio jednu sasvim novu, neobičnu, sunčanu dimenziju, koja se riječima ne može dočarati. Sigurna sam da je svima bilo teško krenuti put kući iz Rovinja“, poručila je direktorica festivala Dunja Ivana Ballon.
„Iz godine u godinu imamo sve teži zadatak – iznova inovirati festival i nadmašiti besprijekorno sjajne dojmove – ali izazov uvijek rado prihvaćamo. Vidimo se na DK2025.“, dodala je.
Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije, uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala - i dalje dostupne na službenoj stranici Dana komunikacija.
OZNAKE:
IZVOR:
HURA, PRESS
FOTO:
HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA)