Za plivanje poduzetničkim vodama potrebno je proći stazama brojnih pokušaja
Na poslovnoj konferenciji "Should I Stay or Should I Go?" očekuje nas zanimljiva panel-rasprava o (ne)poduzetničkoj klimi u Hrvatskoj. Jedna je od sudionica panela i Lea Brezar, CEO agencije Dhar media te Superbrands Hrvatska i Slovenija.
Na poslovnoj konferenciji "Should I Stay or Should I Go?" očekuje nas zanimljiva panel-rasprava o (ne)poduzetničkoj klimi u Hrvatskoj. Jedna je od sudionica panela i Lea Brezar, CEO agencije Dhar media te Superbrands Hrvatska i Slovenija.
Lea Brezar, uspješna poduzetnica i sve poznatija spisateljica na hrvatskoj književnoj sceni, pravi je primjer kako želje, trenutne ambicije i obrazovanje u mlađim godinama mogu zaista biti prolazna faza. Život ju je odveo u sasvim drugome smjeru od onoga što je prvotno započela. Naime, završila je geodetsku srednju školu i, u želji da kontinuirano radi na sebi, odvažila se na sasvim drugačiji korak. Prvotno se zaposlila u Zavodu za katastar, a suprug ju je potaknuo na prve poduzetničke korake. Njezini su je snovi, životni principi i energija usmjerili prema poduzetničkim vodama, a deset godina potom završila je i studij menadžmenta u odnosima s javnošću na Visokom uučilištu Experta.
Sada je vlasnica i direktorica marketinške i PR agencije Dhar media te konzultantske kuće Ideja pokreće sve, nositeljice Superbrands licence za Hrvatsku i Sloveniju. Ipak, do njezinog su uspjeha put činile i staze neuspjelih pokušaja i krivih izbora iz kojih je mnogo naučila i koji je sve do danas nisu pokolebali da nastavi i dalje rasti. Narasla je u poduzetnicu, ali nahranila je u sebi i ljubav prema pisanoj riječi te izdala čak pet knjiga. Projekt Superbrands ponovno je oživjela nakon više godina loše reputacije, a samo preuzimanje bio je velik i rizičan korak. On danas posluje kao prepoznata vrijednost u svom području i važna spona između brenda i kupca. U sklopu projekta Lea je pokrenula i specijalizirani magazin Brend kultura, a uspješno održava i nekoliko konferencija godišnje za sve stručnjake u svijetu brendiranja.
Prilikom pokretanja prvotnih biznisa i današnje agencije, Lei je iznimno veliku podršku činio njezin suprug. Obiteljske i istinske vrijednosti tako je utkala u svoj način poslovanja, a danas se, osim poslovanju, posvećuje radu s mladima i poticanju da se ostvare u onome što vole i jesu. Također, ona ističe kako se i bez fakulteta može uspjeti ako zaista postoje ambicije, stoga već i fakultetska diploma zavidno pozicionira mlade na tržištu rada. Upravo zato na panel-raspravi konferencije Should I Stay or Should I Go? s ostalim će gostima prokomentirati (ne)poduzetničku klimu u Hrvatskoj kroz vlastita iskustva i savjete mladima i studentima.
Podsjećamo, konferencija će se održati 19. i 20. svibnja u Cinestar dvorani Branimir centra u Zagrebu, s početkom u 9:00 sati. Više informacija možete doznati na službenoj stranici konferencije te službenom Facebook eventu.