Vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka uskoro na Danima komunikacija!
Dex Hunter-Torricke sa sudionicima Dana komunikacija istražit će mogućnosti, ali i važne izazove komunikatora u eri umjetne inteligencije.
Dex Hunter-Torricke sa sudionicima Dana komunikacija istražit će mogućnosti, ali i važne izazove komunikatora u eri umjetne inteligencije.
Na Dane komunikacija, festival tržišnih komunikacija koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. travnja, stiže komunikator s vjerojatno najimpresivnijim životopisom iz branše globalno – bivši voditelj komunikacija za SpaceX, prvi Facebookov voditelj izvršnih komunikacija, genijalni um koji stoji iza poznatih govora Marka Zuckerberga, a danas direktor globalnih komunikacija Googleova DeepMind AI research laba – Dex Hunter-Torricke!
VEZANO: Budućnost na Danima komunikacija: Otkrivamo kako povezati umjetnu inteligenciju s ljudskom i gdje je nestao metaverse
FOTO: Matija Habljak, Dani komunikacija
Transformativna uloga
Velika je vjerojatnost da će umjetna inteligencija odigrati transformativnu ulogu u današnjem društvu – uz nove tehnologije koje će promijeniti način na koji milijarde ljudi žive i rade, a Hunter-Torricke u DeepMindu igra ključnu ulogu u pisanju sljedećeg poglavlja o znanosti, tehnologiji, gospodarstvu i društvu diljem svijeta. U predavanju naziva Beyond Disruption: The Future of Communications and How to Tell a Human Story in an AI Age, koje će održati na Danima komunikacija, upravo će zato ilustrirati ključne lekcije o prelasku u središte promjene koje otvaraju pristup mogućnostima, razumijevanju povezanosti kao univerzalne sile i prihvaćanju pojave globalne generacije.
„Stavimo malo umjetnu inteligenciju na stranu. Našeg najnovijeg festivalskog predavača bilo bi zanimljivo priupitati i o lekcijama koje je naučio dok je igrao šah sa Zuckerbergom ili o Muskovoj struji svijesti. Toliko zanimljivih i neispričanih tema na Danima komunikacija“, poručio je Nikola Žinić, član organizacijskoga odbora Dana komunikacija.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.