LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Projekt Ekonomske klinike

Underline: Kako voditi društvene mreže i napisati dobar copy – teme su sljedećih edukacija

Radionicu vođenja društvenih mreža održat će Antea Franjić (Imago), dok će radionicu posvećenu copyjima voditi Ana Pogačić (Imago).

Radionicu vođenja društvenih mreža održat će Antea Franjić (Imago), dok će radionicu posvećenu copyjima voditi Ana Pogačić (Imago).

Studentska udruga Ekonomska klinika s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu provodi projekt Underline – ciklus edukacija o digitalnom marketingu.

Underline je projekt koji vam garantira nova znanja i vještine iz digitalnog marketinga! Traje šest tjedana te se svaki tjedan odražava jedan panel i dvije radionice. Prethodnih tjedana obrađene su teme vezane uz oglašavanje preko Google Ads sustava i preko društvenih mreža, SEO i analitika, Marketing Funnel i E-commerce. Peti tjedan projekta donosi vam ono najbitnije što trebate znati po pitanju društvenih mreža, pri čemu će glavna tema na radionicama biti Vođenje društvenih mreža i Kako napisati dobar copy. – navode organizatori.

Radionicu Vođenje društvenih mreža održat će Antea Franjić (Imago), dobitnica SomoBorac nagrade za CM-a godine, dok će radionicu Kako napisati dobar copy voditi Ana Pogačić (Imago).

Jeste li već znali za ove besplatne online tečajeve? Naučite nove vještine iz raznih područja i zgrabite svoje certifikate


– U duhu digitalnog marketinga Underline će završiti raspravom o budućim trendovima u digitalnom marketingu. Marketinški stručnjaci komentirat će u kojem smjeru misle da će se kretati marketing u svijetu te kako će se Hrvatska prilagoditi. Dotaknut ćemo se i tema kao što su: AI i automatizacija, neuromarketing te voice search i optimizacija. Sudjelovat će: Marijan Palić (Agency04), Dino Serdar (Cinnamon Agency), Ida Pandur (EY). Zadnji tjedan radionica zaključit ćemo s Marijanom Palićem, koji će nam nešto više reći o marketingu u sportu, i Miroslavom Vargom, koji će nam pričati o tome što treba napraviti prije Google Ads kampanje. – dodaju iz Ekonomske klinike.

Ističu i da se paneli održavaju online, a radionice uživo u Europskom domu Zagreb. Prijave su moguće na službenoj stranici Udruge, na kojoj je moguće pronaći i dodatne informacije.

„Kava na EKs“: uz šalicu kave o poslovnim izazovima i uspjesima


FOTO: EKONOMSKA KLINIKA