Underline: Kako voditi društvene mreže i napisati dobar copy – teme su sljedećih edukacija
Radionicu vođenja društvenih mreža održat će Antea Franjić (Imago), dok će radionicu posvećenu copyjima voditi Ana Pogačić (Imago).
Radionicu vođenja društvenih mreža održat će Antea Franjić (Imago), dok će radionicu posvećenu copyjima voditi Ana Pogačić (Imago).
– Underline je projekt koji vam garantira nova znanja i vještine iz digitalnog marketinga! Traje šest tjedana te se svaki tjedan odražava jedan panel i dvije radionice. Prethodnih tjedana obrađene su teme vezane uz oglašavanje preko Google Ads sustava i preko društvenih mreža, SEO i analitika, Marketing Funnel i E-commerce. Peti tjedan projekta donosi vam ono najbitnije što trebate znati po pitanju društvenih mreža, pri čemu će glavna tema na radionicama biti Vođenje društvenih mreža i Kako napisati dobar copy. – navode organizatori.
– U duhu digitalnog marketinga Underline će završiti raspravom o budućim trendovima u digitalnom marketingu. Marketinški stručnjaci komentirat će u kojem smjeru misle da će se kretati marketing u svijetu te kako će se Hrvatska prilagoditi. Dotaknut ćemo se i tema kao što su: AI i automatizacija, neuromarketing te voice search i optimizacija. Sudjelovat će: Marijan Palić (Agency04), Dino Serdar (Cinnamon Agency), Ida Pandur (EY). Zadnji tjedan radionica zaključit ćemo s Marijanom Palićem, koji će nam nešto više reći o marketingu u sportu, i Miroslavom Vargom, koji će nam pričati o tome što treba napraviti prije Google Ads kampanje. – dodaju iz Ekonomske klinike.