LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
KNJIŽEVNOST DANAŠNJICE

U Rijeci predstavljena nova izdanja „Lektire za 21. stoljeće“

Izdanja su dio međunarodnog projekta „Kreativni angažman“ čiji je cilj naglasiti važnost humanistike i umjetnosti u društvu.

Izdanja su dio međunarodnog projekta „Kreativni angažman“ čiji je cilj naglasiti važnost humanistike i umjetnosti u društvu.

Na događaju u Rektoratu Sveučilišta u Rijeci, održanom u četvrtak, 4. travnja 2024., predstavljena su dva izdanja iz serijala Lektira za 21. stoljeće. Rektorica Sveučilišta, prof. dr. sc. Snježana Prijić Samaržija, otvorila je skup, a knjige su predstavili urednik, autor i prevoditelj prof. dr. sc. Nikola Petković, redoviti profesor na Odsjeku za kulturalne studije Filozofskog fakulteta u Rijeci; izv. prof. dr. sc. Petra Žagar Šoštarić, izvanredna profesorica na Odsjeku za germanistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te autorica metodičkih pitanja ovih izdanja, Helena De Karina, profesorica hrvatskog jezika i književnosti u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji.

Na događaju su predstavljena sljedeća izdanja:


A. Camus, Stranac (Nadežda Čačinovič, Dean Duda, Nenad Ivić, Slaven Jurić, Aleksandar Mijatović, Branko Mijić, Maja Vukušić Zorica, Nikola Petković (metodičarka: Helena De Karina))

Riječki studenti prava upoznali ANON, novi alat za pravosudnu transparentnost


F. Kafka, Preobrazbe (Benjamin Balint, Marijan Bobinac, Milka Car, Nadežda Čačinovič, Boris Perić, Petra Žagar Šoštarić, Nikola Petković (metodičarka: Helena De Karina))

Ova izdanja su dio suizdavaštva Izdavačke kuće Uliks i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te su dio međunarodnog projekta Kreativni angažman.

Cilj projekta Kreativni angažman bio je naglasiti važnost humanistike i umjetnosti u društvu. Rektorica Prijić Samaržija istaknula je kako Sveučilište u Rijeci želi biti angažirano sveučilište te detektirati potrebe društva koje se rješavaju u suradnji sa zajednicom. Profesor Petković naglasio je važnost raznolikih interpretacija lektire, potičući razvoj samopouzdanja čitatelja i interes za čitanje.

Znanstveni djelatnici imaju priliku savladati tehnike pretrage informacija te izrade i vrednovanja znanstvenih radova



Profesor Petković naglasio je kako su prosvjetiteljski projekti poput ovoga ključni za razvoj čitateljskih navika kod mladih, dok je profesorica De Karina istaknula je važnost čitanja kao poligona za vježbanje života te poticala učenike na daljnje čitanje i pisanje.


 

IZVOR: SVEUČILIŠTE U RIJECI
FOTO: STUDENTSKI.HR; LAURA JERLEKOVIĆ