„Teorija konstruiranja” (FSB) najbolji e-kolegij!
Zagrebačko sveučilište želi postati regionalni lider u području e-učenja.
Zagrebačko sveučilište želi postati regionalni lider u području e-učenja.
U auli rektorata Sveučilišta u Zagrebu danas je održan 5. sveučilišni dan e-učenja u organizaciji sveučilišnog centra za e-učenje SRCE. Okupljene su na početku konferencije pozdravili rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. Aleksa Bjeliš i prorektorica za studije i studente prof. dr. Blaženka Divjak. Istaknuli su da zagrebačko sveučilište želi biti nacionalni i regionalni lider na području e-učenja.
U nastavku događanja održano je predstavljanje međunarodne akademske konferencije u području e-učenja - EDEN 2014., koja će se od 10. do 13. lipnja sljedeće godine održati u Zagrebu. Konferenciju je putem interneta najavio predsjednik EDEN organizacije prof. Antonio Moreira Teixeira.
Najzanimljiviji dio konferencije, nagrađivanje e-kolegija sa Sveučilišta u Zagrebu, ove je godine potrajao vrlo kratko jer je nagrađen samo jedan kolegij. Naime, zbog zahtjevnih kriterija niti jedan od prijavljenih kolegija nije osvojio 1. nagradu. Jedini ovogodišnji laureat je kolegij „Teorija konstruiranja” s Fakulteta strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu koji je osvojio drugu nagradu. Za ovaj e-kolegij zaslužni su prof. dr. Mario Štroga i Stanko Škec, mag. ing. strojarstva.
U sklopu Dana e-učenja održana je i panel diskusija o nacrtu strategije studija i studiranja na Sveučilištu u Zagrebu s naglaskom na pitanja kreativnosti, inovativnosti i motivirajućeg okruženja za učenje te važnosti ICT-a i tehnologija e-učenja u ovom procesu. Strategiju su prestavili članovi radne skupine naglasivši pritom da nacrt nije konačan i da su dobrodošle konstruktivne kritike. Najveći broj kritika odnosio se na činjenicu da strategija obuhvaća preveliko vremensko razdoblje - sve do 2025. godine Sudionici su naglasili da se okolnosti u tehnologiji i metodama učenja u suvremenim okolnostima jako brzo mijenjaju i da bi ono što sada izgleda realno 2025. godine moglo izgledati smiješno. Svi okupljeni su se složili da je ulaganje u e-učenje važno za budućnost sveučilišta i da je potreban širi akademski konsenzus oko tog pitanja.