Važne informacije i potrebna dokumentacija
Studentski centar u Zagrebu objavio je natječaj za smještaj u idućoj akademskoj godini
Donosimo popis dokumenata koje morate imati za upis u studentski dom u Zagrebu.
Donosimo popis dokumenata koje morate imati za upis u studentski dom u Zagrebu.
Otvoren je natječaj za smještaj u studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu za akademsku godinu 2023/2024., a studenti se na natječaj mogu prijaviti do 20. srpnja. Ove je godine potrebno ispuniti online prijavu, koju možete pronaći na poveznici, a u sustav se prijavljujete AAI korisničkim podacima. Zatim, studenti moraju dokumentaciju poslati i poštom, preporučeno, na adresu Studentski centar u Zagrebu, Poslovnica za smještaj studenata, turizam i sport, Savska cesta 25, 10 000 Zagreb. Ovo je popis osnovne dokumentacije potrebne za upis:
1. popunjen, potpisan i ovjeren OBRAZAC ‘A’ (točka 4. Naputka),
2. popunjen, potpisan i ovjeren OBRAZAC ‘B’ – samo za buduće studente koji su završili srednjoškolsko obrazovanje izvan RH,
3. Privola/suglasnost za objavu osobnih podataka,
4. Potvrdu/uvjerenje o prebivalištu (izdano od nadležne ustanove – MUP) ili fotokopija važeće osobne iskaznice,
5. kopija važeće osobne iskaznice/putovnice (odnosi se na državljane države članice Europske unije, Europskoga gospodarskog prostora i Švicarske Konfederacije te studente osobe u skladu sa Zakonom o međunarodnoj i privremenoj zaštiti),
6. dokaz o uplati troškova natječajnog postupka,
7. tiskanica prijave za studentski dom (nije obvezno poslati).
Troškovi natječajnog postupka iznose 8 eura, odnosno 60,28 kuna. Pronađite sve potrebne obrasce na poveznici. Ove se godine dodjeljuje dodatnih 200 bodova studentima čija su zanimanja deficitarna, popout medicine, računarstva, matematike, fizike i drugih. Rezultati natječaja za smještaj objavit će se do 16. kolovoza 2023. godine na web-stranici Studentskog Centra Zagreb. Više detalja pronađite ovdje.
OZNAKE:
IZVOR:
STUDENTSKI CENTAR ZAGREB
FOTO:
STUDENTSKI.HR