Studentske organizacije do 17. prosinca dužne obavijestiti Sveučilište o administrativnim promjenama
Ukoliko studentska udruga ne dostavi Sveučilištu u Rijeci potrebne dokumente do 17. prosinca 2018. godine ista se neće moći prijaviti na Natječaj Zbora za sufinanciranje studentskih programa i projekata.
Ukoliko studentska udruga ne dostavi Sveučilištu u Rijeci potrebne dokumente do 17. prosinca 2018. godine ista se neće moći prijaviti na Natječaj Zbora za sufinanciranje studentskih programa i projekata.
Sveučilište u Rijeci na godišnoj razini provjerava status registriranih studentskih organizacija dok je zadaća spomenutih organizacija dostavljati informacije o promjenama unutar njih. Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci poziva studentske organizacije koje nisu dostavile informacije o promjenama da to učine do 17. prosinca 2018. godine.
Ako je unutar organizacije došlo do promjene statuta, naziva, adrese sjedišta ili osobe ovlaštene za zastupanje, potrebno je ispuniti obrazac broj 3. Prestane li organizacija postojati, to je informacija koju je također potrebno dostaviti Sveučilištu ispunjavajući obrazac broj 5. No čak i ako organizacija nije doživjela navedene promjene, izjavu o nepromijenjenom stanju potrebno je ispuniti i dostaviti Sveučilištu. Navedeni obrasci dostupni su na poveznici.
Ispunjene, pečatirane i potpisane obrasce moguće je dostaviti na mail adresu studiji@uniri.hr ili osobno na adresu: Sveučilište u Rijeci Kampus, Građevinski fakultet, Radmile Matejčić 3, 51000 Rijeka, Centar za studije, G-040, prizemlje, lijevo.
Studentske organizacije koje ne prijave promjene ili izostanak istih neće moći ostvariti sredstva na Natječaju Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci za financiranje studentskih programa 2019. godine niti ostvariti druga prava koja ostvaruju udruge građana sa statusom studentske organizacije.