LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Rasprava o menadžmentu u glazbi

Studentima ekonomije pruženi savjeti za razvoj karijere u glazbenoj industriji

Razgovor o menadžmentu u glazbi i izazovima u radu unutar glazbene industrije privukao je značajan broj studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Uz to što su imali prilike čuti sve o kompleksnom procesu koji glazba prođe od svojega nastanka do njene konzumacije kod slušatelja, dobili su niz savjeta za profesionalno pozicioniranje upravo u svijetu glazbe.

Razgovor o menadžmentu u glazbi i izazovima u radu unutar glazbene industrije privukao je značajan broj studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Uz to što su imali prilike čuti sve o kompleksnom procesu koji glazba prođe od svojega nastanka do njene konzumacije kod slušatelja, dobili su niz savjeta za profesionalno pozicioniranje upravo u svijetu glazbe.

U sklopu Mjeseca glazbe, Hrvatska diskografska udruga, Udruga ZAPRAF i portal Studentski.hr, u suradnji s Debatnim klubom EFZG-a, 24. travnja 2019. organizirali su panel-raspravu pod nazivom Menadžment u glazbi – izazovi suvremenog doba. Cilj je bio približiti glazbu i glazbeno poslovanje mladima.

Sudjelovali su Saša Lozar, izvođač i radijski voditelj na Anteni Zagreb, Danko Stefanović, direktor RTL Music Hrvatska, Dario Drastata, direktor diskografske kuće Dallas Records, doc. dr. sc. Davor Filipović s Katedre za organizaciju i menadžment Ekonomskog fakulteta, Gordana Goga Bosak, glazbena producentica i menadžerica, vlasnica nezavisne diskografske kuće Agapa Music i Dajana Podolski-Gračanin, profesorica glazbene umjetnosti u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna.

Foto: Marko Šolić

Razgovor o menadžmentu u glazbi i izazovima u radu unutar glazbene industrije privukao je značajan broj studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ali i ostalih zainteresiranih. Uz to što su imali prilike čuti sve o kompleksnom procesu koji glazba prođe od svojega nastanka do njene konzumacije kod slušatelja, dobili su niz savjeta za profesionalno pozicioniranje upravo u svijetu glazbe.

Da je ljubav prema ovoj umjetnosti ključna za ostvarenje karijere unutar iste, više je puta istaknuto, ali i da ona nije dovoljna – također. Upravo zbog kompleksnosti procesa plasiranja glazbe na tržište, važna je uspješna suradnja glazbenika i menadžera, a temeljne su odrednice njihova kvalitetnog partnerskog odnosa – zajednički cilj, odnosno zajednička vizija, lojalnost, upornost, povjerenje, ali i znanje i iskustvo koje se stječe i nadograđuje i po završetku formalnog obrazovanja.

FOTO: MARKO ŠOLIĆ