Sveučilište Sjever
Studenti uče o promociji u sportu na primjeru RK Podravka
„Promocija je ključ uspješnog sportskog događaja", napomenula je predavačica.
![](/images/%2Fsystem%2Fpictures%2Fimages%2Fr%2Foriginal%2Fe206ac79a70db56c0bed615aac2b085bc0947250.png?1699267181)
„Promocija je ključ uspješnog sportskog događaja", napomenula je predavačica.
Studenti Sveučilišta Sjever imali su priliku prisustvovati gostujućem predavanju na temu Promocija u sportu na primjeru Rukometnog kluba Podravka. Predavanje održano u sklopu marketinških kolegija Uvod u marketing i Promocija vodila je Romana Mihalec, voditeljica marketinških komunikacija i odnosa s medijima u Rukometnom klubu Podravka.
Predavanje je održano 3. studenoga pred studentima 2. i 3. godine preddiplomskog studija Poslovanje i menadžment.
Savjeti iz prve ruke
„Promocija je ključ uspješnog sportskog događaja, a uspjeh je zagarantiran uz dobro brendiranje, kontinuiran marketing, prisutnost na društvenim mrežama i kvalitetne odnose s javnostima“, zaključila je Mihalec, stoji na stranici Sveučilišta.
OZNAKE:
IZVOR:
UNIN.HR
FOTO:
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA, ILUSTRACIJA