Studenti napravili mobilni audio turistički vodič i pokrenuli startup!
Studenti računarstva na FESB-u osmislili mobilni audio turistički vodič sa zvučnom proširenom stvarnosti.
Studenti računarstva na FESB-u osmislili mobilni audio turistički vodič sa zvučnom proširenom stvarnosti.
Izuzetan uspjeh ostvario je tim kojeg čine studenti računarstva na FESB-u, Klara Bruna Tomić (22), Marino Jurić (23) i Matej Vuko (23) te njihov profesor Marjan Sikora (51). Naime, ovaj tim se prijavio na projekt StartIT Student s ciljem stjecanja dodatnih znanja i vještina – nisu ni sanjali gdje će ih to odvesti.
VEZANO: Studenti izumili posudu koja će vam pomoći održati biljke na životu
Sredstva su uložili u novu opremu i pokretanje tvrtke
Svoju izvornu ideju mijenjali su i unaprjeđivali tijekom školovanja na StartIT Studentu i StartIT akademiji, a kada su bili zadovoljni prijavili su se na natječaj GROWit te osvojili nešto više od 6500 eura, piše Slobodna Dalmacija.
Od dobivenih sredstava kupili su potrebnu opremu i druge potrebne stvari te otvorili vlastiti startup – Soundscaper d.o.o. Split. Klara se posebno sjeća onog dana kada su registrirali tvrtku.
„Jedan sastanak posebno se ističe u našem sjećanju – dan kada smo online registrirali našu tvrtku. Nakon što smo izvršili posljednji klik, na trenutak smo zastali, gledajući se u tišini i nevjerici, svjesni da smo napokon ostvarili ono što smo dugo planirali. Taj trenutak, kada smo nazdravljali sa šampanjcem u plastičnim čašama, ostaje nam u trajnom sjećanju kao simbol našeg postignuća i zajedništva, trenutak koji nikada nećemo zaboraviti.“ – rekla je za Slobodnu Dalmaciju.
Soundscaper
A sam startup, rođen je nakon osmišljavanja mobilnog audio turističkog vodiča – Soundscapera. Radi se o mobilnoj aplikaciji koja vodi posjetitelja kroz ranije određenu rutu te ga upućuje prema željenom mjestu. Po dolasku do cilja, mobilni vodič mu zvučnim putem govori zanimljive informacije o tom mjestu.
Također, prilikom razgledavanja posjetitelj cijelo vrijeme sluša 3D zvukove karakteristične za razdoblje u kojem je određena atrakcija nastala.