Studenti nagrađeni za izradu marketinškog plana OseaDesignu
Dana 17. studenog na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan za OseaDesign“.
Dana 17. studenog na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan za OseaDesign“.
U proteklih nekoliko godina Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku ostvarila je brojne uspješne suradnje s poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Posljednju od njih, s novim osječkim brandom OseaDesign, inicirala je izv. prof. dr. sc. Helena Štimac, na kolegiju Marketinško planiranje, koja već godinama potiče studente da kroz rješavanje poslovnih slučajeva primjenjuju teorijska znanja stečena na fakultetu.
– S obzirom na današnju situaciju na tržištu rada kao i veliku dinamičnost tržišta nužno je da studenti znaju nešto više od teorije. Stoga u svojim kolegijima nastojim kroz stvarne poslovne slučajeve približiti studentima realnu situaciju na tržištu te ih suočiti s realnim problemima s kojima se poduzetnici danas suočavaju. OseaDesign novi je brand na osječkom tržištu s visokim potencijalima, ali ipak su trebali malu pomoć, najviše u smjeru boljeg pozicioniranja kroz kreiranje marketinškog plana. Možda sam subjektivna, ali naši su studenti izvrsni za rješavanje takvih poslovnih slučajeva zbog svoje kreativnosti, slobodnog uma i cjelokupnog znanja koja dobiju na mom, ali i drugim kolegijima Katedre za marketing. – rekla je izv. prof. dr. sc. Helena Štimac.
OseaDesign novi je osječki brand odjeće koji su u lipnju 2017. godine pokrenule Olja i Aleksandra Janošević. Suradnja s brandom započela je u listopadu 2017. godine kada je njegova suosnivačica Olja studentima I. godine diplomskog studija, smjer Marketing, predstavila svoj brand te dala smjernice za pisanje marketinških planova.
Nakon sedam tjedana tijekom kojih su studenti osmišljavali marketinške planove, 17. studenog 2017. godine na Ekonomskom fakultetu tri su najbolja tima prezentirala svoje projektne zadatke te su im dodijeljene novčane nagrade, BOBI poklon paketi i priznanja najuspješnijim timovima. Prvo mjesto zauzele su: Andrea Babić, Karla Bilandžić, Ana Kovačić i Matea Stjepanović. Na drugom su se mjestu našli: Valentina Bermanec, Katarina Fekete, Iva Filipović i Ivan Šilović, a na trećem Dario Berečić, Iva Mikić, Matea Sigur i Jona Tonković.
– Ovim projektom naučili smo izrađivati marketing plan na najbolji način – kroz realni poslovni problem. Na takav način stečeno znanje pamti se duže, pripremamo se za tržište rada, a u isto vrijeme usavršavamo dosadašnja stečena znanja i primjenjujemo ih u praksi. Znati da nešto radiš „za stvarno" daje veću motivaciju, a samim time je i ozbiljniji pristup radu. – istaknula je Karla Bilandžić, studentica.
Suradnja je završila obostranim zadovoljstvom. U marketinškim planovima Olja i Aleksandra dobile su pregršt ideja koje će im uvelike pomoći u razvoju branda OseaDesign, a studenti su još jednom dobili priliku pokazati koliko su inovativni i maštoviti kada je u pitanju osmišljavanje marketinških planova.
– Suradnja sa studentima na izradi marketinškog plana za OseuDesign pokazala se kao savršena kombinacija. Svojim projektima studenti su izložili strategijske planove rasta i prepoznatljivosti OseaDesign branda i njegove diferencijacije od konkurenata uz mnoštvo maštovitih i kreativnih ideja i prijedloga kako to provedbeno realizirati, što nas je dodatno oduševilo i zasigurno će nam svaka ideja kao i kritika pomoći u daljnjem razvoju našeg branda. Na koncu želimo zahvaliti studentima na odlično odrađenom poslu, a posebno profesorici Heleni Štimac bez čije inicijative ne bi niti došlo do realizacije ovako ugodne i uspješne suradnje. – napomenule su Olja i Aleksandra Janošević.