LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentski centar Pula

Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u Puli trebaju znati ove bitne informacije

Prema posljednjem natječaju za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2024./2025. ukupno 366 studenata ostvarilo je pravo na smještaj u Studentskom domu Pula ili subvenciju za privatni stan.

Prema posljednjem natječaju za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2024./2025. ukupno 366 studenata ostvarilo je pravo na smještaj u Studentskom domu Pula ili subvenciju za privatni stan.

Studenti koji su ostvarili pravo na subvencionirano stanovanje u Studentskom domu Pula i kod privatnih stanodavaca trebaju se upoznati s važnim uputama za useljenje i dostavu dokumentacije. Prema posljednjem natječaju za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2024./2025. ukupno 366 studenata ostvarilo je pravo na smještaj u Studentskom domu Pula ili subvenciju za privatni stan. Upute za useljenje i dostavu potrebnih dokumenata su u nastavku.

Studenti prve godine preddiplomskog studija koji su ostvarili pravo na subvencionirani smještaj mogu useliti u Studentski dom Pula između 1. i 7. listopada 2024. godine, svakodnevno od 8 do 15 sati. Oni moraju obavijestiti upravu studentskog doma putem e-maila studentski-dom@scpu.hr o točnom datumu i vremenu dolaska. Studenti viših godina studija koji nisu bili stanari doma prošle akademske godine također mogu useliti u istom periodu uz obavezu prethodne najave. Ako imaju potrebu za ranijim useljenjem zbog jesenskih ispitnih rokova, trebaju se obratiti upravi studentskog doma putem e-maila. Studenti viših godina koji su već koristili smještaj u domu tijekom prošle akademske godine mogu useliti tijekom rujna ili od 1. do 7. listopada 2024. godine uz obaveznu najavu.


Ovi su studenti ostvarili pravo na subvenciju smještaja kod privatnih stanodavaca – preostaje im još jedan važan korak


Za useljenje studenti moraju osobno donijeti liječničku potvrdu o zdravstvenom stanju, potvrdu o upisu u akademsku godinu 2024./2025. te dokaz o uplati depozita od 100 eura. Uplata se vrši na IBAN Studentskog centra Pula, a bez ovih dokumenata useljenje neće biti moguće. Studenti koji ne budu imali potvrdu o upisu pri useljenju moraju je dostaviti najkasnije do 10. listopada 2024. godine. Ako studenti odluče odustati od smještaja, obavezni su obavijestiti upravu studentskog doma što je prije moguće.

Studenti mogu izraziti svoje želje za izborom cimera i sobe putem e-maila, a pokušat će se u skladu s mogućnostima udovoljiti tim željama. Također, studenti s neizmirenim dugovanjima iz prošle akademske godine moraju ih podmiriti prije useljenja. Prilikom useljenja studenti preuzimaju opremu iz sobe i potpisuju ugovor o smještaju. Obvezni su donijeti vlastitu posteljinu, dok Studentski centar osigurava jastučiće i poplune. Električni uređaji poput kuhala za vodu nisu dozvoljeni.

Jednostavni kolači koje možete napraviti u studentskim domovima


Za studente koji su ostvarili pravo na subvenciju smještaja kod privatnih stanodavaca, obavijest o dostavi dokumentacije bit će poslana u listopadu 2024. Potrebni dokumenti uključuju potvrdu o upisu, potvrdu o prijavi boravišta u Puli te broj IBAN-a za isplatu subvencija. Dokumentacija se prikuplja od 15. do 31. listopada 2024. godine.

Upute za smještaj u studentski dom nalaze se ovdje, dok se Upute za subvenciju privatnog smještaja nalaze na sljedećoj poveznici.
 

Riječki Studentski centar objavio popis studenata koji konkuriraju za subvencionirano stanovanje


IZVOR: STUDENTSKI CENTAR PULA
FOTO: FREEPIK / ILUSTRACIJA