LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
ODLIČNE MARKETINŠKE IDEJE

Studenti FOI-ja imaju ideju kako spasiti Varteks!

Studenti varaždinskog Fakulteta organizacije i informatike svojim su dovitljivim marketinškim rješenjima dali dobro uporište Varteksu u borbi sa trenutnom kriznom situacijom.

Studenti varaždinskog Fakulteta organizacije i informatike svojim su dovitljivim marketinškim rješenjima dali dobro uporište Varteksu u borbi sa trenutnom kriznom situacijom.

Svima upućenijima u društveno-politička zbivanja Lijepe naše, jasno je kako Varteks, nekad tekstilni div i ponos kraja čitave sjeverne Hrvatske, proživljava teške dane. Nedostatak ulaganja u nove tehnologije i znanja, ali i brojni drugi faktori doveli su do toga da priča o sveukupnom krahu postaje sve realnija. 

U posljednjih nekoliko godna, tvrtka je više puta bila u blokadi. Prije dvije godine ovršila ju je Porezna uprava, a nakon toga i sam Grad Varaždin. Ipak, tada su nekako uspjeli održati dah na tržištu.


Nakon uspjeha u Americi, Hrvatska se priprema za 13. Studentski međunarodni simpozij


Dijametralno suprotno tužnoj priči o varaždinskoj tekstilnoj industriji, na drugom kraju grada, mladi studenti Fakulteta organizacije i informatike prate najnovije trendove, usvajaju moderne tehnologije i stvaraju izvrsne temelje da nakon studija postanu iznimno tražena radna snaga.

Studenti su tako, pred upravom i marketinškim odjelom Varteksa, predstavili projektno rješenje koje je uključivalo izradu digitalnog marketinškog plana s osnovnim ciljem „Povećanja prodaje muških odijela putem webshopa za 10% u roku od 3 mjeseca”.

Odlična prilika da „prošetate” hodnicima varaždinskog fakulteta iz udobnosti vlastitoga doma


Ukupno 38 studenata, podijeljenih u 8 timova, ponudilo je svoja konkretna rješenja te su ih uspješno prezentirali pred članicom Nadzornog odbora Varteksa Karlom Ćorluka, direktoricom marketinga Vesnom Loparić te predmetnim nastavnicama izv. prof. dr. sc. Ivom Gregurec i Magdalenom Kuštelega, mag. oec.
 

„Ova suradnja ima veliki potencijal za obje strane i sigurno će se nastaviti na novim projektima. Viđenje studenata i njihovi prijedlozi uvelike će nam pomoći u analizi stanja, i mogućoj primjeni u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Osobito nam je važna ostvarena interakcija sa studentima koji su istovremeno naši potencijalni kupci.” – istaknula je Vesna Loparić, uz pozitivnu reakciju na studentske radove.


Pokazatelj je to kako udružene snage akademske zajednice i poslovnih subjekata mogu potencijalno osigurati kvalitetan i potencijalan kadar na tržištu rada.
IZVOR: FAKULTET ORGANIZACIJE I INFORMATIKE
FOTO: VARTEKS / FOI