LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Studenti farmacije okušali se u prvom „Natjecanju u marketinškim vještinama“

„Natjecanje u marketinškim vještinama“ prvo je takve vrste među studentima farmacije u svijetu. Studenti su izuzetno zadovoljni organizacijom i predavačima koji su u njima pobudili „marketinški duh“.

„Natjecanje u marketinškim vještinama“ prvo je takve vrste među studentima farmacije u svijetu. Studenti su izuzetno zadovoljni organizacijom i predavačima koji su u njima pobudili „marketinški duh“.

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske u suradnji sa Studentskim zborom Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta organizirala je Natjecanje u marketinškim vještinama (Marketing Skills Event, MSE), prvo takve vrste među studentima farmacije u svijetu. S obzirom na to da je slaba zastupljenost marketinških tema u kurikulumu Sveučilišta u Zagrebu i Splitu te zbog iznimne važnosti marketinga u farmaceutskoj industriji, odlučilo se na organizaciju ovog hvalevrijednog projekta.

Natjecanje se održalo od 27. do 29. travnja u prostorijama Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta, a sastojalo se od edukacijskog i natjecateljskog dijela. Natjecatelji su bili studenti 3., 4. i 5. godine  

FOTO: Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Edukacijski dio, kroz predavanja i radionice, u trajanju od dva dana imao je za svrhu studente upoznati s popularnim sektorom farmaceutske industrije. Uz općenito znanje o marketingu i farmakološkim aspektima, naglasak je bio stavljen i na razvoj mekih vještina (soft skills) poput prezentacijskih vještina, vještina javnog nastupa i rada u timu.

– MSE je jedan od najkorisnijih događaja kojemu sam prisustvovao od početka moga studiranja. Ne samo da je ispunio sva moja očekivanja nego me potpuno ostavio bez riječi, a to se ne događa često. Koncept je natjecanja odličan, predavači su izvrsni te su sve važne teme bile pokrivene. Rad i atmosfera u timu bili su izvrsni i vrlo interaktivni. Obavezno ću se prijaviti i dogodine. Zahvaljujem organizatorima na ideji i njezinoj provedbi. Iako je prvi put organiziran, projekt je vrhunski! – izjavio je Marin Vrhovac, student treće godine studija farmacije u Zagrebu.

Tijekom trećeg dana, odvijalo se samo natjecanje kada su sudionici u timovima rješavali marketinški slučaj, a samo najbolji dobili su priliku predstaviti ga stručnom žiriju. Nakon procjene kvalitete predstavljenog slučaja, ali i profesionalnosti i vještina izlaganja, proglasila su se dva najbolja tima kojima su se dodijelile novčane nagrade.

– Cijeli koncept natjecanja bio je zanimljiv i odlično smišljen. Izvrsni, konkretni i elokventni predavači s područja ekonomije, farmacije i psihologije prenijeli su nam jako puno praktičnog znanja i u meni pobudili marketinški duh. Osobito mi se svidio treći dan natjecanja jer smo bili podijeljeni u timove i zajedničkim snagama pripremali power point prezentaciju o Andolu za zdravstvene radnike. Želim dati podršku organizacijskom odboru na odvažnosti i hrabrosti za organizaciju ovog hvalevrijednog projekta! – rekla nam je Ana Božinović-Karauz, studentica četvrte godine studija farmacije u Splitu.

Velik odaziv sudionika govori o tome da su studenti prepoznali važnost dodatne edukacije i kontinuirane njege farmaceutske i biomedicinske struke.

FOTO: UDRUGA STUDENATA FARMACIJE I MEDICINSKE BIOKEMIJE HRVATSKE