LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Održano natjecanje Organize your talk 2017.

Studenti ekonomije pokazali zavidne prezentacijske vještine na engleskom jeziku

Na natjecanju Organize your talk 2017. istaknuli su se mnogi studenti, pokazali svoje govorne vještine te znanje iz područja ekonomije.

Na natjecanju Organize your talk 2017. istaknuli su se mnogi studenti, pokazali svoje govorne vještine te znanje iz područja ekonomije.

Katedra za poslovne strane jezike Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i ove je godine uz partnerstvo Europskog dokumentacijskog centra organizirala natjecanje u prezentiranju na engleskom jeziku. Već petu godinu zaredom natjecanje Organize your talk nudi studentima prve godine Ekonomskog fakulteta mogućnost pokazivanja svojih govornih vještina te sudjelovanje u borbi za jednu od tri vrlo primamljive nagrade. Organizatori ističu da je iznimno važno razvijati pozitivnu kompetitivnost kao i smisao sa timski rad te vlastito originalno djelo. To žele svojim studentima.

Sponzori događaja (Jamnica, PwC, Ey, Henkel, Atlantic Grupa i Hrvatska udruga alumnija Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu) osigurali su iznimno motivirajuće nagrade koje osim poklon paketa uključuju voucher turističko putovanje te posjet poslovnim zgradama sponzora za prva dva mjesta. Osvojeno treće mjesto nudi besplatan upis na kolegij na engleskokm jeziku po izboru iz ponude BdiB-a.  

Iva Pervan, studentica treće godine ekonomije i demonstratorica na katedri za poslovne strane jezike istaknula je važnost ovog natjecanja za akademski i profesionalni život studenata.

 – Mislim da su prezentacije jako zanimljive i da se svašta može naučiti. Uvijek možeš čuti nešto novo. Što se tiče natjecatelja, ovo je dobra vježba za budućnost. To je super prilika za mlade ljude, definitivno. – izjavila je Iva.

Cilj je natjecanja prikazati vještine izlaganja sadržaja s područja ekonomije i poslovne ekonomije na poslovnom engleskom jeziku te motivirati studente za češća javna nastupanja. Prijavljivali su se timovi od tri do pet studenata. Svaki je student imao dvije do tri minute za izlaganje. Pri ocjenjivanju je žiri obraćao pažnju na pet elementa: stil izlaganja, jezik, kvalitetu sadržaja, tehnički izgled prezentacije te ukupni dojam.  

Traže se komunikativni studenti za Dane otvorenih vrata u Varaždinu i Koprivnici – motivirajte buduće kolege i steknite novo iskustvo!


FOTO: Studentski.hr

Svoje znanje i vještine pokušali su obraniti studenti deset timova koji su zaista dokazali da nisu nastupali bez razloga. Predstavljena su prilično teška, ali globalno važna pitanja kao što su ropstva modernog društva, manipulacija reklamnim sadržajima, izbjeglištvo, teorija igara, zloupotreba straha i nesigurnosti, kao i pitanje buduće zaposlenosti te zaštite okoliša. Osim navedenih tema studenti su se bavili analiziranjem uspjeha slavne franšize McDonald's, a čak su i kroz simpatične skečeve prikazali važnosti volontiranja. Jedan se tim zapitao postoji li mogućnost da tehnologija toliko uznapreduje da se ideja filma Transformers čak i obistini.

Pitanja je bilo mnogo, analiziranja i pretpostavljanja koliko i priliči jednom fakultetu ekonomije. Studenti su dokazali da ih mentori usmjeravaju ka pravom putu poslovne ekonomije te da su već mnogo toga i naučili. Osim što su temama obuhvatili gotovo čitavu problematiku globalnog svijeta, potvrdili su i status studenta ekonomije – onog koji uči, ali i napreduje. Prezentacijske vještine koje su varirale od osobe do osobe generalno su bile dobre, za studente prve godine fakulteta čak i odlične.

Četiri su tima osvojila nagrade. Tim sastavljen od pet sudentica (E. Crnečki, S. Kontek, K. M. Klemen, P. Kukec, T. Kašikić) pod mentorstvom mr. sc. Mirne Linčir Lumezi osvojile su nagradu za najbolju tehničku izvedbu.

 – Imale smo tremu sve zajedno, ali uspjele smo to prebroditi. Jako nam se sviđa cijeli ovaj događaj. Dobro je organizirano, ljudi su stvarno bili podrška. Nitko nije bio ni zajedljiv ni bezobrazan. Našu prezentaciju – Bubble collaps during 2007 and 2008 - pripremale smo dobrih mjesec i pol. Nismo ju uspjele dovesti do savršenstva, ali smo zadovoljne. No uvijek može bolje. – izjavila je Sara Kontek.

Treće je mjesto osvojila još jedna grupa od petero (I. Lukačić, K. Milošević, F. Majdak, M. Matejak, L. Mišura) koja je oduševila analizom McDonald'sa uz pomoć mentorice prof. Romane Pezić. Prezentacijom pod nazivom Commercialization of fear L. Budak, A. Bartolec, M. Breznik, M. Bursić i K. Bijelić osigurale su drugo mjesto. Djevojkama je mentorica bila prof. Tamara Sladoljev Agejev. Posebno su iznenađenje pripremile tri djevojke koje su uspjele osvojiti srca žirija kao i publike. Hana Latović, Monika Lauš i Gabriela Kus osvojile su čak dvije nagrade: u kategriji najboljih prezentatora koji je određivao stručni žiri te nagradu publike. Njihova prezentacija Power of Advertising oduševila je sve okupljene. Djevojke su uspjele zadovoljiti svaki aspekt dobre prezentacije te pritom održati ugodnu atmosferu i interakciju s publikom.

U prvom planu pobjednice Hana Latović, Monika Lauš i Gabriela Kus; FOTO: Studentski.hr

– Stvarno predivan osjećaj, nismo to očekivale. Bilo je puno rada, muke i odricanja, ali trud se isplatio. – zaključila je Gabriela Kus.

FOTO: STUDENTSKI.HR