LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natjecanje u marketingu

Studenti EFZG-a izradili najbolju marketinšku kampanju i osvojili 5000 kuna

Arbonino Win-Win natjecanje za izradu najbolje marketinške kampanje uspješno je završeno, a prvo mjesto osvojili su studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle.

Arbonino Win-Win natjecanje za izradu najbolje marketinške kampanje uspješno je završeno, a prvo mjesto osvojili su studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle.

Online natjecanje u kojem svi dobivaju – bio je moto ovogodišnjeg Arbonina Win-Win natjecanja koje je za cilj imalo studentima i poduzećima pružiti priliku da upoznaju barem dio onoga što digitalni marketing omogućava. Riječ je o natjecanju za izradu najbolje marketinške kampanje u organizaciji digitalne agencije Arbona.

Na ovogodišnje natjecanje prijavilo se više od 300 studenata, a među kojima je bio velik broj studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, čiji je interes ugodno iznenadio organizatore.

Studenti su izrađivali kampanje za 65 od 240 prijavljenih poduzeća, a najboljih 65 timova imalo je priliku provesti izrađenu kampanju sa stvarnim budžetom i osvojiti glavnu nagradu od 5000 kn. Studenti su tako imali priliku naučiti i iskusiti cijeli proces stvaranja digitalne kampanje, od ideje do prikaza rezultata poduzeću.

Kroz radionice uz stručno vodstvo imali su priliku naučiti i male tajne velikih majstora Google Adsa koje su primijenili u svojim kampanjama. Najbolje kampanje prošle su u fazu provođenja s Arboninim budžetom od 500 kn po kampanji.

U samoj završnici natjecanja tri su finalna tima, po ocjenama Arbonina stručnog žirija i ocjenama poduzeća, prezentirala svoje kampanje, pokazavši stečeno znanje i uloženi trud, a prvo mjesto osvojili su studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle.

FOTO: IVAN PERKOV/STUDENTSKI.HR