LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Uspjeh osječkih studenata

Studenti EFOS-a na natječaju „Hrvatska pamet Hrvatskoj“ osvojili nagrade od 21 000 kuna

Prilikom proglašenja pobjednika, studentice su naglasile kako su ovakvi natječaji prilike, odnosno poticaji, za sve mlade studente koji imaju dobre ideje i žele ih predstaviti zainteresiranim poslodavcima.

Prilikom proglašenja pobjednika, studentice su naglasile kako su ovakvi natječaji prilike, odnosno poticaji, za sve mlade studente koji imaju dobre ideje i žele ih predstaviti zainteresiranim poslodavcima.

Na osječkoj Ekonomiji samo dobre vijesti. Ovoga puta radi se o nagradama natječaja Hrvatska pamet Hrvatskoj. Među stotinama prijavljenih, našli su se i studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera i odnijeli dvije pobjede osvojivši nagrade od 21 000 kuna po projektu. 

Hrvatska pamet Hrvatskoj natječaj je namijenjen poticanju razvoja i nagrađivanja studentskih projekata, odnosno poslovnih planova u organizaciji Poslovnog dnevnika, koji se odvija već drugu godinu. Cilj je natječaja skretanje pažnje na potencijale mladih ljudi, prvenstveno studenata, koji svojim idejama mogu pozitivno utjecati na razvoj triju tematskih smjerova nacionalne ekonomije (kategorije Inovativna HR, Poduzetna HR i Izvorno hrvatsko). Tri najbolja rada, po jedan iz svake kategorije, nagrađuju se novčanom nagradom od 21 000 kuna, dok svi sudionici dobivaju priliku predstaviti svoje projekte i sposobnosti zainteresiranim poslodavcima. Poslovni je dnevnik u suradnji s partnerima pružio sudionicima edukaciju tijekom trajanja projekta kako bi se pobliže upoznali s temama natjecanja.

Studentice EFOS-a Ana Čobanković, Josipa Bjelobrk i Žana Plejić odnijele su pobjedu najbolje napisanim poslovnim planom u Hrvatskoj u kategoriji Poduzetna Hrvatska. Predstavile su svoj poslovni plan Bilja&Bilje. Radi se o bilježnicama koje svojim mirisnim svojstvima potiču kognitivne sposobnosti. Cijeli koncept razvio se iz poslovnoga plana koji su djevojke razvile kroz kolegij sa smjera Poduzetništva:

- Ideja je došla jer smo htjele spojiti nešto što mi studenti koristimo svakoga dana, a to su bilježnice i kava, slatki sokovi, čajevi i sve što nam pomaže da ostanemo budni i da nas motivira na daljnji rad. -

Bilježnica START idealna je za studente jer u sebi sadržava miris ružmarina koji, prema istraživanjima, poboljšava koncentraciju za 75 posto. Unutrašnji listovi su blago isprane žute boje koja povećava dozu kreativnosti i motiviranosti. Cijela je bilježnica prožeta motivacijskim citatima i džepovima koji služe za stavljanje posjetnica ili ostalih materijala, ovisno o korisniku. 

Prvi prototip bilježnica, FOTO: Josipa Bjelobrk

Traže se komunikativni studenti za Dane otvorenih vrata u Varaždinu i Koprivnici – motivirajte buduće kolege i steknite novo iskustvo!


Bilježnica RELAX idealna je za zaposlene jer u sebi sadržava miris lavande koja smanjuje napetost i umor, a čiji su unutrašnji listovi blijedo zelene boje koja smiruje. Lavanda, prema istraživanjima, opušta, otklanja glavobolju i djeluje umirujuće.

- Oslonile smo se na mnogobrojna klinička istraživanja koja su pokazala učinkovitost primjene lavande kao terapije za suzbijanje nervoze, anksioznosti, tjeskobe i sličnih tegoba. -

Prilikom proglašenja pobjednika naglasile su kako su ovakvi natječaji prilike, odnosno poticaji, za sve mlade studente koji imaju dobre ideje i žele ih predstaviti zainteresiranim poslodavcima. Naglasile su i kako namjeravaju poboljšavati prototip i započeti s proizvodnjom bilježnica.

U kategoriji Inovativna Hrvatska našao se još jedan student Ekonomskog fakulteta u Osijeku -  Vladimir Puvača, koji je odnio pobjedu projektom Fit Foods.

Vladimir Puvača, FOTO: Josipa Bjelobrk

Danas je Međunarodni dan studenata, evo 5 savjeta za uspješniji studentski život


Fit Foods najbolji je inovativni koncept u Hrvatskoj jer još uvijek ne postoji proizvod koji omogućava jednostavnu kupovinu zdravih obroka prilagođenih pojedinačnim potrebama.

- Potrebe za zdravom hranom sve su veće, naročito zbog trendova zdravog života i ishrane koju je sve teže prakticirati. -

Glavni je zadatak Fit Foodsa omogućiti brzu, povoljnu, stručnu i kvalitetnu uslugu te proizvod osobama koje treniraju. Time bi štedjeli njihovo vrijeme za nabavu sastojaka koji nisu lako dostupni, a koji su nerijetko kupovinom na malo skupi, te njihova priprema i planiranje ishrane iziskuje dosta vremena.

- Planiramo suradnju s nekoliko poduzeća čime ćemo olakšati naše poslovanje i omogućiti drugima da se uključe u projekt i napreduju. Naš je cilj uključiti što više lokalnih poduzeća i OPG–ova koji proizvode organsku hranu. Fit Foods bit će pokretač lokalnog razvoja i lider u proizvodnji zdravih i kvalitetnih obroka prilagođenih pojedinačnim potrebama te očekujemo veliku podršku lokalne zajednice. -

Na kraju se Puvača zahvalio žiriju, pred kojim je uživo prezentirao svoju ideju, te Poslovnom dnevniku koji im je dao priliku da pokažu što znaju. Novac će, kaže, uložiti u otvaranje tvrtke i uskoro kreću s radom.

FOTO: JOSIPA BJELOBRK