Studenti digitalnog marketinga na EFZG-u počinju s radom za Ludu kuću
– Tijekom dva semestra studenti imaju priliku steći dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta – nezavisno hrvatsko kazalište Luda kuća – te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. – pojašnjavaju s EFZG-a.
– Tijekom dva semestra studenti imaju priliku steći dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta – nezavisno hrvatsko kazalište Luda kuća – te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. – pojašnjavaju s EFZG-a.
Kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa specijalistički diplomski stručni studij Digitalni marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu započeo je suradnju s nezavisnim kazalištem Luda kuća.
– Prema podacima Eurostata (2020) kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa je, uz turizam i ugostiteljstvo, posebno snažno pogodila kulturni i kreativni sektor koji uvelike ovise o prisustvu i direktnoj interakciji s publikom. Navedeno je značajno utjecalo na promjene u poslovanju, a ponajviše u pristupu marketingu i komunikaciji s potrošačima. – navode s EFZG-a.
– Iako se u vrijeme krize većina organizacija prirodno okreće prema štednji, to je ujedno i jedna od najvećih pogreška koja se može napraviti, posebno u kontekstu ulaganja u marketing i komunikaciju, s obzirom na to da to značajno usporava izlazak iz krize i oporavak. Stoga smo posebno ponosni na suradnju koju smo ostvarili s kazalištem Luda kuća s ciljem razvoja cjelovite strategije digitalnog marketinga.
– Tijekom dva semestra studenti tako imaju priliku steći dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta – nezavisno hrvatsko kazalište Luda kuća – te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. Tijekom navedenog procesa studenti su samostalno proveli istraživanje tržišta u digitalnom okruženju u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta Ipsos temeljem kojeg su odredili demografsku sliku korisnika, identificirali motive za posjećivanje kazališta, utvrdili kriterije za odabir i posjet kazalištu kao i (ne)sklonost korisnika konzumaciji online kazališnih predstava te utvrdili strukturu korisnika digitalnih medija Lude kuće. Sve ove aktivnosti bile su uvertira u konkretne prijedloge strategije komunikacije i digitalnog oglašavanja na društvenim medijima, marketinga na internetskim pretraživačima te unapređenja korisničkog iskustva.
– Naime, studente kroz sve faze projekta osim profesora, vode i savjetuju i vanjski suradnici koji dolaze redom iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija kao što su Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight i T-Hrvatski Telekom, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za Ludu kuću kao klijenta. Osim praktičnog znanja koje će studenti steći ovim projektom, kvalitetu projekta prepoznala je i Zagrebačka banka, dugogodišnji partner Lude kuće, koja je najboljim studentskim grupama osigurala i financijske nagrade. – dodaju.
– Ovo je za nas vrlo izazovna godina u nekoliko različitih segmenata te na sve te izazove nastojimo odgovoriti na najbolji mogući način, a da si pritom osiguramo budućnost i daljnji rast kada se, napokon, vratimo u normalu. Nakon gotovo tri mjeseca pauze veseli nas povratak na daske koje život znače i našoj publici koju volimo zabavljati i uveseljavati našim predstavama. – zaključuje.
Vatroslav Škare; foto: EFZG
– Kod oblikovanja programa stručnog studija Digitalni marketing na Ekonomskom fakultetu, odlučili smo vrlo konkretno povezati teoriju i praksu tijekom studiranja. Ovaj sveobuhvatni projekt, koji uzima u obzir i specifično vrijeme u kojem živimo i radimo, pomoći će studentima da se prilikom svojih prvih iskustava u praksi digitalnog marketinga znaju nositi sa svim izazovima.