LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Veliko istraživanje

Studente se pita koliku plaću očekuju i kakvo radno vrijeme žele!

Studenti u istraživanju CareerCentra imaju priliku istaknuti koju razinu plaće očekuju, koji ih benefiti privlače kod poslodavaca, kako donose odluke oko prijave na posao te što ih motivira u radu.

Studenti u istraživanju CareerCentra imaju priliku istaknuti koju razinu plaće očekuju, koji ih benefiti privlače kod poslodavaca, kako donose odluke oko prijave na posao te što ih motivira u radu.

U tijeku je najveće studentsko istraživanje na području cijele Hrvatske kojem je u cilju dobiti sveobuhvatnu sliku o studentima i njihovim potrebama na tržištu rada. Provodi ga CareerCentar.

Tvrtke su danas više nego prije spremne slušati tržište. Val iseljavanja, smanjena ponuda na tržištu rada i potreba za kvalitetnim radnicima doveli su do toga da se sve više trude istaknuti kao atraktivni poslodavci. Razlog je to što plaća više nije dovoljna i počelo je nadmetanje po pitanju drugih faktora rada, kao što su fleksibilno radno vrijeme, ponude treninga, dizajn ureda, stalno dostupno voće i napitci, sobe za opuštanje i drugi manje ili više inovativni benefiti kojima žele privući i zadržati radnike.

– Međutim, najbolja prilagodba uvjeta rada i plaće dolazi na temelju konkretnih istraživanja i podataka, što je cilj spomenutog istraživanja. Stoga pozivamo sve studente iz svih dijelova Hrvatske da nam pomognu bolje razumjeti što oni očekuju od svojih prvih profesionalnih prilika. Tako ćemo saznati postoji li razlika u plaćama ovisno o fakultetima, kakve plaće očekuju žene, a kakve muškarci, što privlači studente kod poslodavaca i kako donose odluke o prijavi na posao. Studenti će ispunjavanjem upitnika moći utjecati na prilike koje će ih za nekoliko mjeseci ili godina čekati na tržištu rada. – poručuju iz CareerCentra.

Iz CareerCentra ističu kako će istraživanje otvoriti oči nekim poslodavcima koji još nisu shvatili koliko su studenti bitan segment na tržištu rada te da oni imaju određene potrebe i očekivanja od svojih prvih radnih iskustava.

– Trebamo se truditi stvarati kvalitetna i pozitivna radna iskustva upravo u segmentu onih kojima su ta iskustva prvi kontakt s profesionalnim svijetom. Tako ćemo dugoročno utjecati na ponudu znanja i rada na tržištu i njihovu motivaciju da u budućnosti sami stvaraju pozitivnu radnu atmosferu.

Istraživanje se nalazi na poveznici.

FOTO: PIXABAY