prilika za dizajnere
Splitski fakultet traži novi vizualni identitet, prijavite se na natječaj
Svaki autor ima pravo prijaviti najviše tri različita rada, a rok za dostavu pisanih ponuda je 19. rujna 2025. godine.

Svaki autor ima pravo prijaviti najviše tri različita rada, a rok za dostavu pisanih ponuda je 19. rujna 2025. godine.
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu raspisao je projektni natječaj za izradu novog vizualnog identiteta, kojim planira osvježiti svoj izgled i osnažiti prepoznatljivost institucije.
U natječaju se traži suvremen, profesionalan i prepoznatljiv vizualni identitet koji će odražavati vrijednosti fakulteta te smjer u kojem se razvija. Prijaviti se mogu pojedinci, timovi autora, interdisciplinarne grupe, dizajnerski studiji i agencije – svi koji mogu ponuditi kvalitetno i kreativno rješenje. Svaki autor ima pravo prijaviti najviše tri različita rada, a rok za dostavu pisanih ponuda je 19. rujna 2025. godine.
Cjelokupna dokumentacija – uključujući uvjete natječaja i prijavnicu – dostupna je na službenim stranicama Ekonomskog fakulteta.
U natječaju se traži suvremen, profesionalan i prepoznatljiv vizualni identitet koji će odražavati vrijednosti fakulteta te smjer u kojem se razvija. Prijaviti se mogu pojedinci, timovi autora, interdisciplinarne grupe, dizajnerski studiji i agencije – svi koji mogu ponuditi kvalitetno i kreativno rješenje. Svaki autor ima pravo prijaviti najviše tri različita rada, a rok za dostavu pisanih ponuda je 19. rujna 2025. godine.
Cjelokupna dokumentacija – uključujući uvjete natječaja i prijavnicu – dostupna je na službenim stranicama Ekonomskog fakulteta.
OZNAKE:
FOTO:
FREEPIK / ILUSTRACIJA