Financijski klub
Shegrt: na fakultetu ga nije privlačio marketing, no danas vodi uspješnu B2B agenciju
Mihovil je pravi primjer kako nas može prevariti odbojnost prema nekom predmetu na fakultetu jer njega nije privlačio marketing, no svoju karijeru želio je razvijati u radu s malim i srednjim poduzećima.
Mihovil je pravi primjer kako nas može prevariti odbojnost prema nekom predmetu na fakultetu jer njega nije privlačio marketing, no svoju karijeru želio je razvijati u radu s malim i srednjim poduzećima.
Podcast Shegrt, projekt studentske udruge Financijskog kluba na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, približava mladima buduća radna mjesta te ulazak na tržište rada. Kroz razgovor s gostima, mladi iz prve ruke mogu saznati kako izgleda život nakon fakulteta te koji su to izazovi s kojima će se suočiti. U novoj, 15. epizodi podcasta, gost je bio Mihovil Katić, bivši član Kluba, a danas uspješan CEO specijalizirane B2B marketing agencije Branche.
Mihovil je pravi primjer kako nas može prevariti odbojnost prema nekom predmetu na fakultetu jer Mihovila nije privlačio marketing, no svoju karijeru želio je razvijati u radu s malim i srednjim poduzećima. Dobre analitičke i kvantitativne vještine ključne su u radu s malim i srednjim poduzećima, ali kada se uz to znanje primijene i dobre marketinške vještine, to može biti dobitna kombinacija. Mihovil je na vrijeme shvatio što ga zanima te se nastavio razvijati u području marketinga.
Svoj karijerni put odlučio je graditi u poduzetništvu te radi veliku prekretnicu u životu – seli marketinšku agenciju u Sinj. Spremno je prihvatio rizik, premda je znao kako možda neće živjeti idealno sve dok posao ne krene, no gurala ga je činjenica kako će mu uloženi trud u budućnosti donijeti dobar život te fleksibilnost. Objasnio je kako izlazak iz komfor-zone te poznatog okruženja mogu dovesti do brojnih benefita, pa je u podcastu podijelio zašto je bitno pokrenuti posao u 29. godini života.
B2B možda nije najprivlačniji tip poslovanja, no Mihovil je ukazao na sve prednosti takvog posla.
Ako želite saznati više o poduzetništvu, pogledajte video na YouTube kanalu. Više informacija o programu i sudionicima potražite na službenoj web-stranici Financijskog kluba te na Instagram profilu Financijskog kluba.
Mihovil je pravi primjer kako nas može prevariti odbojnost prema nekom predmetu na fakultetu jer Mihovila nije privlačio marketing, no svoju karijeru želio je razvijati u radu s malim i srednjim poduzećima. Dobre analitičke i kvantitativne vještine ključne su u radu s malim i srednjim poduzećima, ali kada se uz to znanje primijene i dobre marketinške vještine, to može biti dobitna kombinacija. Mihovil je na vrijeme shvatio što ga zanima te se nastavio razvijati u području marketinga.
Svoj karijerni put odlučio je graditi u poduzetništvu te radi veliku prekretnicu u životu – seli marketinšku agenciju u Sinj. Spremno je prihvatio rizik, premda je znao kako možda neće živjeti idealno sve dok posao ne krene, no gurala ga je činjenica kako će mu uloženi trud u budućnosti donijeti dobar život te fleksibilnost. Objasnio je kako izlazak iz komfor-zone te poznatog okruženja mogu dovesti do brojnih benefita, pa je u podcastu podijelio zašto je bitno pokrenuti posao u 29. godini života.
„Nema idealnog starta – startamo kada vidimo da možemo!” – rekao je te dodao kako bi tragedija bila ne probati jer nisu svi uspjeli otprve.
B2B možda nije najprivlačniji tip poslovanja, no Mihovil je ukazao na sve prednosti takvog posla.
„Posao slijedi moje potrebe, ja ne moram cijeli svoj život prilagoditi poslu.” – rekao je.
Ako želite saznati više o poduzetništvu, pogledajte video na YouTube kanalu. Više informacija o programu i sudionicima potražite na službenoj web-stranici Financijskog kluba te na Instagram profilu Financijskog kluba.
OZNAKE:
IZVOR:
FINANCIJSKI KLUB
FOTO:
FINANCIJSKI KLUB