Roditelji studentice poginule u Teslinom Cybertrucku tuže tvrtku: tvrde da je smrt uzrokovana poznatim propustom u dizajnu vozila
U studenom prošle godine Krysta Tsukahara (19), Jack Nelson (20) i vozač Soren Dixon (19) poginuli su u nesreći kada je Tesla Cybertruck velikom brzinom udario u stablo u gradu Piedmontu u Kaliforniji. Nesretna je djevojka preminula od opeklina i udisanja dima nakon što je baterija vozila planula, jer nije uspjela otvoriti vrata i pobjeći.

U studenom prošle godine Krysta Tsukahara (19), Jack Nelson (20) i vozač Soren Dixon (19) poginuli su u nesreći kada je Tesla Cybertruck velikom brzinom udario u stablo u gradu Piedmontu u Kaliforniji. Nesretna je djevojka preminula od opeklina i udisanja dima nakon što je baterija vozila planula, jer nije uspjela otvoriti vrata i pobjeći.
Roditelji 19-godišnje Kryste Tsukahare, studentice koja je prošle godine poginula u teškoj prometnoj nesreći Teslinog vozila, podigli su tužbu protiv tvrtke Tesla. Tvrde da je njihova kći izgubila život zbog „poznatog“ sigurnosnog propusta u dizajnu Cybertrucka. piše Unilad.
U studenom prošle godine Krysta Tsukahara (19), Jack Nelson (20) i vozač Soren Dixon (19) poginuli su u nesreći kada je Tesla Cybertruck velikom brzinom udario u stablo u gradu Piedmontu u Kaliforniji. Vozilo je bilo u vlasništvu Dixonove obitelji. Gotovo šest mjeseci nakon podnošenja prve tužbe, Krystini roditelji Carl i Noelle Tsukahara prošlog su tjedna podnijeli dopunjenu tužbu za protupravnu smrt na Okružnom sudu u Alameda Countyju. Prema navodima New York Timesa, 36-stranična tužba tvrdi da je dizajn vrata Teslinog Cybertrucka onemogućio djevojci izlazak iz vozila, iako je u nesreći zadobila samo lakše ozljede. Nesretna je djevojka preminula od opeklina i udisanja dima nakon što je baterija vozila planula, jer nije uspjela otvoriti vrata i pobjeći. San Francisco Chronicle piše da vrata Cybertrucka pokreće 12-voltnu baterija, koja može otkazati ako vozilo izgubi napajanje nakon sudara. Tužba tvrdi da putnici nisu mogli izaći zbog skrivenog ručnog mehanizma za otvaranje vrata, čime je Teslin dizajn postao smrtonosan.
Roditelji u tužbi navode da je njihova kći trpjela „nezamislivu bol i emocionalnu patnju“ dok je bila zarobljena na stražnjem sjedalu u vozilu zahvaćenom vatrom.
U razgovoru za New York Times dodao je:„Krysta je bila pametna, ljubazna i talentirana mlada žena s cijelim životom pred sobom,“ izjavio je otac Carl Tsukahara za KTVU Fox 2.
„Izgubili smo kćer, a nitko nam još nije objasnio kako se to dogodilo i zašto nije mogla izaći.“
Govoreći o tužbi i zahtjevu za odštetom od Tesle, istaknuo je:„Naš život više nikada neće biti isti. Postoje i druge obitelji koje će se, bojimo se, suočiti s istim.“
Prema riječima odvjetnika obitelji, Rogera Dreya, vozilo koje je predstavljeno američkim kupcima u studenom 2023. godine „nije uspjelo zaštititi dijete njegovih klijenata“.„Kako mogu pustiti na tržište stroj koji na toliko načina nije siguran?“
Dodao je da Tesla zna za ovaj problem, ali „nastavlja prodavati automobile s sustavom koji može zatočiti ljude i onemogućiti im izlazak“.„Nije postojao funkcionalan ni dostupan ručni mehanizam ili hitno otpuštanje kojim bi mogla pobjeći. Njezina smrt bila je sprječiva,“ izjavio je Dreyer za KTVU Fox 2.
Prema ABC 7 Newsu, Američka nacionalna uprava za sigurnost prometa na autocestama (NHTSA) prošlog je mjeseca otvorila istragu o slučajevima blokiranih vrata na Cybertrucku.„Ova tužba govori o istini i odgovornosti,“ rekao je Dreyer.
Istražitelji trenutno proučavaju pritužbe vozača koji su prijavili da nisu mogli otvoriti stražnja vrata kako bi izvadili djecu iz automobila, te su u nekim slučajevima morali razbiti prozore kako bi do njih došli.