RIT-ovci zbog popularizacije brade ponovno finalisti „L'Oréal Brandstorma“
Tim GrooMe razvio je svoju ideju proizašlu iz izuzetne popularnosti nošenja brade te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. Zahvaljujući njoj fakultet RIT Croatia ponovno je finalist međunarodnog studentskog natjecanja „L'Oréal Brandstorm“.
Tim GrooMe razvio je svoju ideju proizašlu iz izuzetne popularnosti nošenja brade te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. Zahvaljujući njoj fakultet RIT Croatia ponovno je finalist međunarodnog studentskog natjecanja „L'Oréal Brandstorm“.
Tim fakulteta RIT Croatia odnio je pobjedu u kategoriji tehnološki izazov na regionalnoj razini L'Oreal Brandstorm natjecanja studenata u Beogradu, koje je okupilo velik broj timova iz Hrvatske i Srbije. Stoga će predstavljati Hrvatsku na natjecanju zemalja istočne Europe 17. svibnja ove godine, kada će među timovima iz 16 zemalja pokušati izboriti sudjelovanje za svjetsko finale u Parizu.
Tim GrooMe predstavnik je fakulteta Rochester Institute of Technology (RIT Croatia) te je pobijedio s istoimenim projektom. Ideja je proizašla iz izuzetne popularnosti nošenja brada među milenijalcima posljednjih godina te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. Domagoj Hruškar (21), Martin Kajtazi (21) i Jakov Fauković (21), članovi tima, kroz svoj projekt omogućili bi svim mladim muškarcima da kroz interaktivan i zanimljiv proces svakog puta uspješno oblikuju svoju bradu, uz edukaciju kako je kvalitetno održavati specijaliziranom linijom proizvoda. Istaknuli su kako ih je spojila zajednička zainteresiranost za marketing i prodaju, kao i želja za stalnim obrazovanjem i napredovanjem u karijeri. U kategoriji brand izazov najbolji među brojnim izvrsnim timovima bio je srpski tim Stylistico studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Nišu, pobijedivši konkurenciju idejom razvijanja nove linije proizvoda muške kozmetike – Level Up.
Partner je ovogodišnjeg Brandstorma brend L'Oréal Paris s linijom kozmetike za muškarce Men Expert, a u skladu s misijom samoga brenda, misija je studenata unaprijediti njegu muškaraca inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike. U lipnju, na svjetskom Brandstorm finalu, L'Oréal će u Parizu održati i svoj prvi sajam inovacija, gdje će regionalni finalisti, po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, imati priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje žiriju sastavljenom od L'Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i brojnim specijaliziranim novinarima. Pobjedničke timove iz obaju natjecateljskih kategorija očekuje novčana nagrada u iznosu od 10 000 eura. Pored toga, ovogodišnji Brandstorm dodjeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5000 eura za projekt koji pokaže najveći društveno-odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobjednike, svi sudionici Brandstorma imaju priliku postati i dio tima kompanije L'Oréal.
Više informacija potražite na poveznici.