Riječki studenti imaju priliku besplatno saznati sve o brendiranju kulture
Tijekom trodnevne međunarodne konferencije brojni će predavači govoriti o brendiranju kulture, a ciljana su publika studenti Hotelijersko-turističkog, Ekonomskog i Filozofskog fakulteta te Akademije primijenjenih umjetnosti.
Tijekom trodnevne međunarodne konferencije brojni će predavači govoriti o brendiranju kulture, a ciljana su publika studenti Hotelijersko-turističkog, Ekonomskog i Filozofskog fakulteta te Akademije primijenjenih umjetnosti.
U partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci, Učionica unutar Rijeka 2020. – Europska prijestolnica kulture organizira trodnevnu međunarodnu konferenciju pod nazivom Brendiranje kulture. Konferencija će se održati 28. veljače te 1. i 2. ožujka 2019. godine
Cilj je ove međunarodne konferencije jačanje kapaciteta lokalne i regionalne samouprave, predstavnika kulture i turističkih zajednica, marketinga i kreativnih industrija u području brendiranja kulture i razvoja kulturnog turizma. Ciljne su skupine studenti Hotelijersko-turističkog, Ekonomskog i Filozofskog fakulteta i Akademije primijenjenih umjetnosti, predstavnici lokalne i regionalne samouprave, turističkih zajednica, kulturnog sektora i kreativnih industrija te pojedinci iz svijeta marketinga.
Raspored je sljedeći:
- 28. veljače (četvrtak) održat će se prvi dan konferencije na Građevinskom fakultetu u Rijeci (kampus na Trsatu), Radmile Matejčić 3
- 1. ožujka (petak) održat će se drugi dan konferencije na Filozofskom fakultetu u Rijeci (kampus na Trsatu), Sveučilišna Avenija 4
- 2. ožujka (subota) održat će se treći dan konferencije u Art-kinu Croatia, Krešimirova 2
Za sve studente Sveučilišta u Rijeci omogućene su besplatne kotizacije za sva tri dana konferencije te se mogu prijaviti na e-mail: nenad.antolovic@rijeka2020.eu do 25. veljače (ponedjeljak).
Više informacija o međunarodnoj konferenciji možete pronaći na poveznici, mini site konferencije ovdje, a program konferencije ovdje.