Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd
INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.
INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.
INA je u suradnji s eSTUDENTOM organizirala natječaj Rebranddd. Cilj je bio osmisliti logo Ine kao poslodavca, naše najveće naftne kompanije. Od kandidata na natječaju se tražilo da formiraju timove od najviše tri osobe ili da samostalno osmisle priču koja će stajati u pozadini novog kreativnog logotipa nakon čega će dati konkretan prijedlog grafičkog rješenja.
Prijave za sudjelovanje odvijale su se od 7. do 16. rujna 2015. dok je krajnji rok za rješenja bio 30. rujna. Odazvala su se 82 tima. Nakon toga je peteročlani stručni žiri odabrao šest najboljih ideja čime je otvoren drugi krug. Za vrijeme javne prezentacije deset inovativnih prijedloga i svečane završnice, 10. studenog, nagrađene su tri najkreativnije ideje s 9.000 kn, 6.000 kn i 3000 kn. Prvo mjesto zauzeli su Marija Radin Mačukat i Barbara Sabo. Na drugom mjestu našli su se Maja Čatlak, Marko Henig i Tomislav Perica. S dva samostalna rješenja, treću nagradu podijelili su Josip Listeš i Antonio Sadarić.
Ovim putem im čestitamo na uspješno izvršenom zadatku i zasluženim nagradama! Neka njihov primjer bude poticaj svim studentima da sudjeluju u zanimljivim natječajima koji im, osim materijalne koristi, mogu pružiti značajno iskustvo.